معاون تهذیب حوزه علمیه از برگزاری سومین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه با حضور طلاب و استاتید حوزوی همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه خبرداد.

حجت الاسلام هادی حسین خانی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سومین جلسه کرسی آزاداندیشی حوزه علمیه با موضوع حوزه حکومتی یا حکومت حوزوی نیمه دوم مهرماه با حضور استاتید و طلاب حوزوی برگزار می شود.
وی بااشاره به اینکه فراخوان ثبت نام در این جلسات اوایل شهریور ماه اعلام می شود، افزود: نحوه ثبت نام، زمان دقیق و محل برگزاری جلسه و میهمانان ویژه این جلسه در فراخوان ثبت نام از طلاب متقاضی، اعلام می شود.
حجت الاسلام حسین خانی با معرفی برنامه های فواصل کرسی های آزاداندیشی، گفت: چاپ خبرنامه شامل مطالب و سخنرانی های مطرح شده در جلسات گذشته و ارائه آن به طلاب و استادان در دستور کار قرار دارد.
 معاون تهذیب حوزه علمیه بااشاره به برگزاری سومین جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع وحدت شیعه و سنی در 6 خردادماه افزود: مصاحبه ها و مقالات ارائه شده، نظرات مستمعین، مصاحبه با آیت الله مقتدایی، پناهیان، گزارش نشست و نظرات خوانده نشده طلاب ازجمله مطالبی است که در خبرنامه معاونت تهذیب حوزه جمع آوری و تا یک ماه آینده در اختیار طلاب قرار می گیرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار