در چارچوب مسابقات کازانوف قزاقستان رضا قاسمی و مریم طوسی رکورد ماده 200 متر ایران را جابجا کردند.

 به گزارش'گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رضا قاسمی با طی کردن 200 متر در مدت زمان 20 ثانیه و 84 صدم ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست رکورد ایران در این ماده را که در اختیار وی بود بهبود بخشید. رضا قاسمی مرداد ماه سال گذشته در شن ژن چین موفق شده بود رکورد این ماده را به 20 ثانیه و 88 صدم ثانیه برساند. حداقل ورودی المپیک در این ماده 200 متر 20 ثانیه و 56 صدم ثانیه است که نشانگر فاصله اندک نخستین المپیکی ماده 100 متر ایران تا کسب دومین ورودی شخصی در این ماده است.
** نایب قهرمانی مریم طوسی اما مریم طوسی بانوی شایسته کشورمان نیز در دو 200 متر جام کازانوف خوش درخشید . وی با طی کردن 200 متر در مدت زمان 23 ثانیه و 46 صدم ثانیه ضمن شکست رکورد بانوان ایران به مدال نقره دست یافت. مریم طوسی اواخر تیرماه سال گذشته در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا در کوبه ژاپن رکورد ایران در این ماده را به 23 ثانیه و 64 صدم ثانیه رسانده بود. حداقل ورودی بانوان در ماده 200 متر 23 ثانیه و 30 صدم ثانیه است که نشان می دهد طوسی تنها 16 صدم ثانیه با ورودی المپیک در این ماده فاصله داشته است.
 ** محمد ارزنده در پرش طول دوم شد محمد ارزنده یکی دیگر از شانس های کسب سهمیه دوومیدانی در جام کازانوف با پرشی به طول هفت متر و 75 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد. بهروز سیستانی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با 7 متر و 51 سانتیمتر پنجم شد. حداقل ورودی المپیک در پرش طول هشت متر و 10 سانتیمتر است.
** قهرمانی بوعذار در 400 متر رضا بوعذار نماینده کشورمان در ماده 400 متر جام کازانوف قزاقستان نیز با طی کردن مسیر در مدت زمان 48 ثانیه و 23 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید. کیوان قنبرزاده با 2 متر و 14 سانتیمتر، محسن ربانی با 4 متر و 90 سانتیمتر به کار خود در این رقابت ها پایان دادند./با
برچسب ها: طوسی ، دومیدانی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار