سردار خراساني در مراسم افتتاحيه اردوهاي جهادي دانشجويي:

بيش از 1800 گروه به اردوهاي جهادي دانشجويي اعزام مي شوند

رئيس سازمان بسيج سازندگي در مراسم افتتاحيه اردوهاي جهاد دانشگاهي گفت: بسيج دانشجويي نقش اساسي و راهبردي در تقويت جهاد دانشگاهي دارد و اکنون نيز بيش از 1800 گروه به اردوهاي جهادي اعزام مي شوند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار مجيد خراساني در مراسم افتتاحيه اردوهاي جهاد دانشجويي در دانشگاه علامه طباطبايي با بيان اينکه بسيج دانشجويي نقش اساسي و راهبردي در تقويت جهاد دانشگاهي دارد؛ اظهار داشت: دانشگاه ها اعزام 30 گروه به اين اردوها را آغاز کرده‌اند و اکنون نيز بيش از 1800 گروه به اردوهاي جهادي اعزام مي شوند.

رئيس بسيج سازندگي افزود:  اين اردوها در مديريت حرکت جهادي، نقش اساسي دارد و در حوزه بسيج سازندگي در هدايت راهبردي حرکت هاي جهادي قرار مي گيرد که اين الگو را به مساجد، مدارس، محلات و ساير مناطق کشور بسط داده ايم و خوشبختانه پذيرش داوطلب در همه اقشار روز به روز در حال افزايش است.

وي خاطرنشان کرد: برنامه طوري طراحي شده که شاهد استقبالي مشابه استقبال مردم کشورمان از اعزام به جبهه ها در دوران دفاع مقدس توسط عزيزان هستيم و خدا را شاکريم که اين حرکت عمق خود را پيدا کرده است لذا پيشنهاد ما به بسيج دانشجويي، کيفي سازي اين حرکت بوده و در مساجد، مدارس و ... رشد کمي و کيفي را خواهيم داشت.
/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار