معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان استثنایی استان اصفهان در جشنواره فرهنگی- هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی جز سه استان برتر کشور شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سعید ادیب در اصفهان در ارتباط با مسابقات قرآن و احکام دانش‌آموزان استثنایی کشور اظهار کرد: مسابقات قرآن و احکام دانش‌آموزان دختر استثنایی کشور از سوم تا ششم تیرماه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از استان اصفهان شش دانش‌آموز به این مسابقات اعزام شدند و پنج نفر از آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در گروه نابینایان، شیوا زمانی در رشته قرائت رتبه دوم را کسب کرد و زهرا مرادی در رشته حفظ، مقام نخست را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در گروه ناشنوایان، اعظم ملک محمدی در رشته احکام نفر اول و در رشته حفظ دوم شد، در گروه کم‌توان ذهنی، مینا محمدی در رشته قرائت رتبه نخست را کسب و در گروه جسمی-حرکتی، الهه رضایی در رشته احکام مقام نخست را به خود اختصاص داد.

ادیب در مورد مسابقات هنرهای دستی و تجسمی، شعر و داستان کوتاه و نشریه دیواری دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور تصریح کرد: در خرداد ماه سال جاری 30 اثر از استان اصفهان برای این مسابقات ارسال شد و 18 اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی-هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی، تاکید کرد: این 18 اثر در جشنواره فرهنگی-هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی که از 24 تا 27 تیرماه در شهر تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان اضافه کرد: هم‌زمان با این جشنواره، نمایشگاهی از آثار هنری دستی و تجسمی این دانش‌آموزان برپا می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: استان اصفهان جز سه استان برتر (تهران، کرمان و اصفهان) از نظر تعداد آثار، کیفیت و مقام‌های کسب شده است./ج1

برچسب ها: اصفهان ، معاون ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.