هر سه آزمون فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد در آذرماه سال جاری برگزار خواهند شد.

عبدلله معتمدی، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال  در شیوه پذیرش دانشجو هیچ تغییری اعمال نخواهد شد  و پذیرش دانشجو برای دو نوبت انجام می گیرد.

 وی افزود: هر سه آزمون دوره فراگیر در آذرماه برگزار خواهند شد و این دانشگاه برای دو نوبت تحصیلی یعنی نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 و 93-92 دانشجو می پذیرند.

معاون آموزشی دانشگاه ، درباره ساز و کار این شیوه پذیرش، خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در بهمن ماه سال جاری دانش آموخته شده باشند، از نیمسال دوم تحصیلی 92-91 می توانند در هر کدام از این سه مقطع فراگیر پیام نور تحصیل خود را آغاز کنند، همچنین دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی و متقاضیانی که در سال تحصیلی جاری دانش آموز دوره پیش دانشگاهی هستند امکان شرکت در آزمون را دارند.

وی تصریح کرد: پس از شرکت و پذیرش در کنکور، سال تحصیلی این عده از متقاضیان و دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تیرماه سال آینده دانش آموخته می شوند، از مهرماه سال آینده آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین متقاضیانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را پیش از بهمن ماه سال جاری دریافت کرده باشند در نیمسال دوم تحصیلی 92-91 دانشجوی پیام نور خواهند شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار