نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان گفت: عمیق‌ترین مسئله سیاسی جهان ظهور حضرت قائم (عج) است چرا که تولد منجی عالم و ظهور این شخصیت بزرگ انعطاف جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
آیت‌االه حسن ممدوحی ، ضمن تبریک ولادت حضرت قائم (عج) به مسلمانان، شیعیان جهانی و ایرانیان ظهار کرد: شخصیت امام عصر (عج) مختص به ایران، عربستان و ..نیست، شخصیتی جهانی است چرا که سلطنت او سلطنتی جهانی و براساس عدل و عدالت پایه‌ریزی می‌شود.

وی ادامه داد: نیمه‌شعبان نظارت جهانی دارد و برای نظام مدیریت عالمی برقرار شده است در این روز بزرگ است که عدل و داد زمین متولد می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان تصریح کرد: این روز نوید‌دهنده تولد کسی است که کفر و ناهنجاری را از روی زمین از بین می‌برد همین اعتقاد راسخ شیعیان به این امرتن صهیونیست و استکبار جهانی را می‌لرزاند و پایه‌های حکومت خود را با همه پیشرفت‌هایی که می‌کنند همواره متزلزل می‌بینند

ممدوحی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با ساختن فیلم‌هایی اعتقاد د شیعیان و دنیای اسلام را نشانه می‌گیردو پیشگویی‌های عجیبی و غیرعقلانی رارا برای آینده به تصویر می‌کشند. تیر دشمنان اسلام و شیعیان همواره به سنگخورده و می‌خوردحال این تیر صد‌در‌صد هیچگاه به هدف نمی‌خورد چون اعتقاد به ظهور چیزی استکه در خون شیعیان موج می‌زند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: طبیعی است با چنین اوصافی صهیونیسیم و استکبار جهانی همواره در برابر این اعتقاد شیعیان موضعه‌گیری کنند و همیشه سعی و تلاش کنند ظهور حضرت مهدی(عج) را در اعتقادات شیعیان با تبلیغات و صرف هزینه‌هایی در برنامه‌های همه‌جانبه خود به خصوص فرهنگی، کمرنگ کنند.

همچنین وی با اشاره به بخشی از دعای ندبه گفت: کی باشد امام عصر (عج) که ما تو را ببینیم که پرچم پیروزی را بلند کردی و سیاره زمین را پر از عدل و داد می‌کنید بعد از آنکه این زمین پر از جور و ستم بوده است./س


برچسب ها: نیمه ، شعبان ، انعطاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.