رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه طرح اتهامات جزئي عليه توكلي "مته به خشخاش گذاشتن" است، گفت: توكلي شخصیتی مبارز است که در راه اعتقادش مبارزه کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جلسه علني امروز( سه شنبه) خانه ملت در دفاع از اعتبارنامه احمد توکلی گفت: ممکن است دوستان در مجلس با نظرات و رفتارهای آقای توکلی موافق یا مخالف باشند، اما م خواهم مطلبی را از شهید مطهری بگویم که برای من مفید و میسر بود و آن اينكه شهید مطهری می‌گوید که در بین گناهان کبیره ظلم یک وضع متفاوتی دارد؛ تفاوتش در این است که علاوه بر عقاب الهی در دنیا هم بر اساس سنت الهی پاسخ ظلم داده می‌شود.

وي در ادامه افزود: من آقای توکلی را می‌شناسم لذا باید بگویم که وی شخصیتی مبارز است که در راه اعتقادش مبارزه کرده است و مطالبی که در مورد آقای توکلی گفته شد در قبال خدماتی که وی داشت قابل اعتنا نیست.

لاريجاني تصريح كرد: ممکن است برخی از مطالبی که گفته شد یک تخلف کوچک باشد؛ مثلا در مورد مسئله ارز که گفته شد به هر حال آقای توکلی عیال‌وار است و از اول انقلاب هم  چندین فرزند داشت؛ بیان این مطالب درست نیست و مته به خشخاش گذاشتن است و در مورد مدرک تحصیلی هم خیلی از دانشگاه ها برای گرفتن فوق لیسانس نمی‌خواهند و وزارت علوم هم مدرک آقای توکلی را تأکید کرده است.

وي با تأکید بر اینکه توکلی مال حرام خور نیست، اظهار داشت: آن زمینی که گفته شد را آقای توکلی وقف کرده است؛ افرادی را که به کشور خدمت می‌کنند نباید با این سخنان ضایع کرد.

/س2

برچسب ها: توکلی ، مبارزه ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار