در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز از خدمات پیشخوان دولت در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس با اعلام این خبر به تشریح برنامه های این معاونت در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز پرداخت.

صغری رنجبر با اشاره به حضور پررنگ و چشمگیر این معاونت در نمایشگاه افزود: با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه ،بدون شک نقش سرمایه گذاری و ارائه بسته های سرمایه گذاری از محوری ترین بخش های این نمایشگاه است.

وی افزود: در این راستا تلاش داریم در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و ارائه طرح های گردشگری با حضور در این نمایشگاه زمینه ایجاد یک پل ارتباطی نزدیک را فراهم کنیم.

رنجبر در قسمت دیگری از سخنانش اظهار داشت: راه اندازی میز سرمایه گذاری با رویکرد پاسخگویی به سوالات متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از جمله فعالیتهای این معاونت در نمایشگاه است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: ارائه گزارش عملکرد سرمایه گذاریهای انجام شده بخش خصوصی و دولتی در سه سال گذشته، نشست مشترک با مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همچنین با نمایندگان بانکهای عامل در خصوص پروژه های معرفی شده برای اخذ تسهیلات از برنامه های شاخص این معاونت درنمایشگاه است./س
برچسب ها: دفتر ، پیشخوان ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.