معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)قم گفت : تا پایان امسال چهارده دوره توانمند سازی و دانش افزایی (طرح معرفت) ویژه اساتید دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت السلام حسینی در حاشیه دوازدهمین دوره طرح معرفت ویژه اعضای هئیت علمی دانشگاه های علوم پزشکی که در مشهد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه یازده دوره آموزشی ویژه اساتید دانشگاه علوم پزشکی کشور با موفقیت برگزار شده است اظهار کرد : در سال جاری تا پایان ماه رمضان شش دوره از آن را برگزار می کنیم که چهار دوره در مشهد و دو دوره در قم است.

وی خاطر نشان کرد : علاوه بر این با همکاری وزارت بهداشت تا پایان سال بیش از هشت دوره دیگر برگزار می شود.

معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)قم تصریح کرد : علاوه بر طرح معرفت، طرح هایی مانند سلمان ویژه مدیران ارشد نظام، استانداران، معاونان، فرمانداران و سایر مسئولان را نیز در سال جاری برگزار می شود .

حسینی با بیان اینکه در دوره فعلی طرح معرفت 200 نفر و مجموعا ظرف 20 روز آینده 450 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در دوره های مختلف این طرح شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: در طرح معرفت مبانی معرفت دینی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه، اخلاق، فلسفه و حقوق مطرح می شود و اساتید به صورت کاملا آزاد می توانند سوالات و شبهات خود را بیان کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور اظهار کرد :سالانه سه هزار به طور متمرکز و 20 هزار نفر در استان ها در طرح ولایت شرکت می کنند، و موفقیت آمیز بودن این طرح با این نگاه که امام راحل می فرمودند دانشگاه مبدا همه تحولات کشور است، منجر به زمینه سازی طرح های ویژه برای سایر نخبگان جامعه شد.

معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)قم ادامه داد: با کارآمدی طرح ولایت بسیج دانشجویی، این طرح در جامعه جای خود را باز کرد و مشابه آن در جاهای دیگر از جمله طرح معرفت که ویژه اعضای هئیت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است، برگزار می شو./س

برچسب ها: طرح معرفت ، اساتید ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.