دومین دوره از مسابقات قرآن سربازان وظیفه زندان های سراسر كشور كه با شركت 107 نفر از سربازان زندان های كشور به میزبانی اداره كل زندان های استان اردبیل برگزار شد با معرفی برگزیدگان در بخش های پنج گانه به كار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل مدیركل فرهنگی ، تربیتی سازمان زندان های كشور در این آیین با اشاره به انسان ساز بودن قرآن مبین از شركت كنندگان در این دوره از مسابقات خواست تا راهی را كه آغاز كرده اند تداوم ببخشند.

تهامی افزود: خوب خواندن ، فهم خوب را به دنبال دارد و فهم صحیح موجب عمل به كلام وحی می شود.

وی عمل به قرآن كریم را موجب سلامت جسم و روح انسان دانست و گفت: قرآن نسخه شفا بخش و داروی موثر برای تمام بیماری های اجتماعی و اخلاقی بشر است.

در پایان بر اساس آرای هیات داوران در رشته قرائت امین مهین كیا از گیلان ، صادق پور علیخان از كرمان و سید علیرضا رضوی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشته درك مفاهیم قرآن كریم حشمت رواك از كرمانشاه ، حمید تقی زاده از اردبیل و ایمان بختیاری زاده از استان مركزی جایگاه اول تا سوم را كسب كردند.

در این دوره از مسابقات در رشته اذان سیروس تیموری از هرمزگان ، علی كریمی از زنجان و اسماعیل رشیدی از استان فارس مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش در رشته های حفظ یك جزء و سه جزء به ترتیب قاسم الهایی از خوزستان ، خلیل بلالی از بوشهر و عیسی مهمان از گلستان و محمد طیب پایمزد از هرمزگان ، عبدالرحمان فروزش از خراسان شمالی و عبدالمالك دانشی از خراسان جنوبی در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.