سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: تمامی ملی پوشان اعزامی به بازیهای المپیک 2012 شانس کسب مدال را در این میدان بزرگ خواهد داشت.

محمد حسن محبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد و کسب 4 مدال در رقابتهای جهانی قبل از المپیک نشان می دهد هم اکنون تیم خوبی داریم و موفقیت در مهمترین رویداد ورزشی جهان دور از دسترس نخواهد بود.
وی در مورد اعزام ملی پوشان اصلی به تورنمنت اسپانیا در آستانه المپیک اظهار داشت به هر حال تصمیمی که کادر فنی گرفته می تواند از دو حالت بررسی شود یکی بحث میدان دادن به ملی پوشان در تورنمنتی قبل از المپیک برای برطرف کردن نقاط ضعف آنها و یکی اگر این نفرات به هر دلیل دچار آسیب دیدگی شوند می توانند به تیم ملی ما ضربه بزنند.

دارنده مدال نقره جهان اضافه کرد: با توجه به شناختی که من از تیم های مطرح دنیا دارم فکر نمی کنم آنها همچین ریسکی را انجام دهند در هر صورت از آن ها که هر اتفاقی رخ دهد کادر فنی جوابگوی آن است مطمئنا تمامی جوانب امر در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به عدم توجه مسئولان ورزشی به کشتی اشاره کرد و گفت: کشتی گیران همواره با کسب مدال های رنگارنگ در میادین هم از اعتبار ورزش ایران دفاع کرده اند اما متاسفانه هم اکنون که آن ها نیاز دارند به لحاظ روحی تقویت شوند آن طور که باید حمایت نمی شوند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان عنوان کرد: اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و دچار حوادث کشتی نشویم تیم کشتی آزاد ایران نسبت به المپیک های چند دوره گذشته یک نتیجه قابل قبولی و ماندگار را کسب خواهد کرد./ق
برچسب ها: محبی ، ملی پوشان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار