مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک گفت: تا پایان مرداد ماه عملیات عمرانی فاز نخست خط 5 اتوبوس های تندرو حدفاصل پایانه علم و صنعت تا میدان آرژانتین به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حسن آقایی افزود: تا پایان هفته جاری پایه ستون ایستگاه های این خط نصب می شود و از 10 روز بعد نیز سایبان ایستگاه ها  نصب خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در فاز نخست خط 5 اتوبوس های BRT که از پایانه علم و صنعت تا میدان آرژانتین در دست احداث است، با احتساب ایستگاه مبدا و مقصد مجموعا 10 ایستگاه احداث می شود.
 
آقایی خاطر نشان کرد: ایستگاه های این خط به صورت ایستگاه میانی هستند ، جز در 2 مورد(  یکی در محدوده مصلی و دیگری ایستگاه بهشت مادران) که ایستگاه به صورت ایستگاه کناری خواهد بود.
 
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک تصریح کرد: طول مسیر فاز نخست خط 5 اتوبوی های تندرو از پایانه علم و صنعت تا میدان آرژانتین 5/8 کیلومتر است که تلاش می شود این خط تا پیش از مهرماه به بهره برداری کامل برسد.
 
وی ادامه داد: فاز دوم خط 5 اتوبوس های تندرو ، اکنون در دست مطالعه و بررسی است، که پس از تعیین نهایی مسیر و ایستگاه ها عملیات عمرانی این بخش از مسیر نیز اجرایی خواهد شد./ز
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.