قائم مقام شهردار منطقه 9 از برگزاری مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در ورودی غربی پایتخت خبر داد و افزود:این مانور با همکاری مشترک شرکت گاز استان تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت انجام شد.

 آمر کعبی فر قائم مقام شهردارمنطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : پیرو هماهنگی های صورت گرفته با شرکت گاز استان تهران و به منظور بررسی توان و امکانات نیروهای عملیاتی و ستادی شرکت گاز و سایر سازمانها در مواجهه با حوادث مشابه ، این مانور در 17 نقطه پایتخت با همکاری تیم های عملیاتی 6 استان معین برگزار شد.
وی اظهار داشت: استفاده از روش ها و تجهیزات مناسب جهت اجرای عملیات آبرسانی به محل حادثه جهت اطفاء حریق و اجرای عملیات امداد ونجات مصدومین و همچنین ارزیابی توان و دانش تخصصی پرسنل عملیاتی  در امر اطفاء زمان وقوع حوادث از دیگر اهداف برگزاری این مانور بوده است.
 نصر اله آبادیان شهردار منطقه 9  افزود: با توجه به برگزاری چند نشست هماهنگی به منظور جمع بندی های تکمیلی و بررسی مشکلات و موانع احتمالی با حضور نمایندگان تمامی ارگانها و سازمانهای امدادی و خدمات رسان و بررسی ابعاد مختلف سناریوی طراحی شده این مانور در سایه همکاری و تعامل بسیار خوب نهادها و سازمانها بصورت منسجم برگزار و نقاط ضعف و قوت ، ایرادات جزئی به سمع و نظر مدیران حاضر در محل ستاد فرماندهی حادثه رسید.
وی خاطرنشان کرد: این مانور با همکاری 164 نفر نیروی انسانی در قالب تیم های عملیاتی و ستادی تمامی سازمانها (ادارات گاز،آتش نشانی،اورژانس،هلال احمر،مرکز بهداشت غرب،بیمارستان شریعت رضوی،پلیس راهور،کلانتری،مخابرات،آبفا،برق رودکی) ، نواحی دوگانه ، حوزه خدمات شهری و گروه های دوام محله سرآسیاب مهرآباد و شمشیری و 36 دستگاه خودرو در ضلع غربی منطقه به وسعت 5 هزار مترمربع انجام شد./ز
برچسب ها: مانور ، اطفاء ، امداد ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار