نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت:ثبات مدیریتی و برنامه ریزی برای پیشرفتدر هر عرصه ای یک ضرورت است.

 

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد با اعلام این خبر افزود: هر استان برای پیشرفت نیاز به ثبات مدیریت و برنامه ریزی دارد که متاسفانه به این مسئله در خراسان شمالی کم توجهی شده است.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفقت استاندار خراسان شمالی حدود 1سال و نیم است که فعالیت خود را آغاز کرده افزود: وی در این مدت در حال برنامه ریزی بوده تا بتواند در سال های آتی فعالیتهای اجرایی خود را آغاز کند اما با جابجایی استاندار جدید این برنامه ریزی ها بی نتیجه خواهد ماند.

وی یاد آور شد: تغییر استاندار در استانها با هماهنگی نمایندگان هر استان در مجلس صورت میگرفت اما در معرفی استاندار جدید خراسان شمالی هیچگونه هماهنگی صورت نگرفت از این رو به دولت شدیدا معترضیم.

ثروتیبا بیان اینکه استاندار جدید خراسان شمالی از نمایندگان دور هشتم مجلس و رویکردهای وی قابل توجه است، تصدی پست استانداری در خراسان شمالی را کوتاه مدت دانست و افزود : تغییر مکرر استانداران خراسان شمالی به این استان آسیب زده است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.