برای مقابله با تحریم های شدید باید بسترسازی لازم برای حضور قابلیت های نخبگان و کارآفرینان و استفاده از فناوری نو انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در آئین افتتاح نمایشگاه فناوری و فن بازار در بجنورد،گفت: اهميت ايجاد اين نمايشگاه در قرن 21كه عصر دانايي و توانايي است با توجه به رقابت هايي كه در دنيا وجود دارد بر هيچ كس پوشيده نيست.

صحراگرد افزود: اگر بخواهيم امروز حرفي براي گفتن در سطح منطقه و در دنيا داشته باشيم و چشم انداز نظام را تحقق ببخشيم راهي جز استفاده از فناوري هاي نو نداريم.

وی اظهارداشت: راهبردي كه مقام معظم رهبري درخصوص توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني براي ما مشخص نموده است با حمايت از كارآفرينان تحقق پيدا مي كند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: استقلال واقعي كشور و توسعه پايدار وابسته به مسائل اقتصادي است که باید به این امر توجه شود.

وي خاطرنشان کرد: كارآفرينان بايد قابليت هاي خود را بروز كنند و به نمايش بگذارند تا دستگاهها با استعدادهاي آنها آشنا شوند.

صحراگرد افزود: اين نمايشگاه براي بستر سازي و ارائه قابليت هاو معرفي دستاوردهاي كارآفرينان و نخبگان استان به كشوراست.

وي با توجه به اهميت اين گونه نمايشگاهها در سطح استان گفت: از عدم حضور جدي مديران استان در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه كه از اهميت فوق العاده اي برخوردار است گلايه مي كنم.

رئيس پارك علم و فناوري استان نيز در اين مراسم گفت: اين نمايشگاه بعنوان اولين نمايشگاه فناوري و فن بازار با همكاري فن بازار دائمي جمهوري اسلامي ايران از تاريخ12لغايت 16تيرماه برپا مي باشد.

علي اصغر پيله ور افزود: اين نمايشگاه داراي 25 غرفه عرضه فناوري با 40طرح و 8غرفه تقاضاي فناوري توسط دستگاههاي اجرايي مي باشد.

وي خاطر نشان كرد: ايجاد كارگاه آموزشي با 4عنوان اصول و فنون فراگيري تجاري،اصول و شيوه هاي تنظيم قراردادها، بازاريابي فناوري و ارزيابي فناوري از برنامه هاي جنبي نمايشگاه مي باشد.

پیله ور گفت: در مراسم اختتاميه اين نمايشگاه در روز 14 تيرماه طرحهاي برتر بعد از ارزيابي توسط كارشناسان معرفي خواهند شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.