رئيس كميته اطلاع رساني طرح مهر ماندگاراستان مرکزی گفت: اجراي طرح هاي مهر ماندگار در استان مركزي از اقدامات ارزشمند دولت دهم براي اطلاع رساني مناسب پروژه هاي نيمه تمام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز اراک،كيوان گودرزي راد اولين جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد راهبردی طرح های مهر ماندگار استان مركزي در استان مرکزی با ابلاغ دستیار ویژه ریاست جمهوری برای انعكاس مطلوب و اطلاع رسانی مناسب از طرح ها كمیته اطلاع رسانی طرح مهر ماندگار با مسوولیت روابط عمومی استانداری مركزي در این استان تشكیل شد.

وی از اهداف مهم اجرای پروژه های مهر ماندگار را پیگیری مستمر، اجرای دقیق، شناسایی و رفع موانع و مشكلات اجرایی طرحها و تامین كسری اعتبارات مورد نیاز پروژه ها دانست و افزود: اجرای طرح مهر ماندگار در استفاده و بهره مندی مردم مهم و تاثیر گذار است و تحقق آنها موجب رشد و توسعه بیشتر مناطق و شهرستانها می شود.‌

رئيس روابط عمومی استانداری گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع در خصوص طرح های مهر ماندگار استان مركزي با توجه به ویژگی و اهمیتی كه اين استان در سطح كشور دارد، باید به خوبی و در موعد مقرر اجرایی شود و استان مركزي بايد مانند ساير طرح ها كه موفق بوده در اين طرح هم حرف اول را در سطح كشور داشته باشد.

وی افزود: 26 پروژه مهم و زیرساختی دردست اجرای استان مركزي در ردیف طرح های مهر ماندگار دولت قرار گرفته اند كه برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها تا پایان خرداد سال 92 فرصت است.

وي افزود: اطلاع رسانی دقیق و موثر درخصوص این طرح ها و پروژه های اساسی و زیرساختی آن علاوه بر تقویت روحیه امید و خودباوری در استان، موجب دلگرمي مردم استان نيز مي شود.

دراین جلسه بر تهیه و تكمیل گزارشاتی دقیق از روند اجرای طرح های مهر ماندگار استان از سوی روابط عمومی دستگاههای اجرايي برای ارائه به ستاد در كمترین زمان ممكن تاكید شد. برگزاری نشست هاي مطبوعاتي، بازدید ميداني خبرنگاران و مردم از پروژه هاي تكميل شده و نيمه تكميل، تشریح و تبیین روند كاری و اثرگذاری این طرح ها در حوزه های مختلف از طریق صداو سيما و خبرگزاري ها، انجام فعالیت های رسانه ای شامل تیزرهای تبلیغاتی نوشتاری و دیداری، فعال سازي مشاوران جوان حوزه دستگاه هاي اجرايي،فعال سازي NGO ها در بازديدها، فعال كردن لينك مهر ماندگار در پورتال اطلاع رساني دستگاه هاي اجرايي و ارسال پيامك به جامعه هدف دستگاه هاي اجرايي از دیگر مصوبات این نشست بود. /س  
برچسب ها: مهر ماندگار ، دولت ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.