نخست وزير انگليس در نطق امروز خود در مجلس عوام از آغاز تحقيق و تفحص از شبکه بانکي اين کشور خبرداد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ ديويد کامرون افزود: همزمان با مبدل شدن منطقه يورو  به يک اتحاديه بانکي  ما بايد از مسئوليت پذيري در خصوص رسيدگي به اقدامات شبکه بانکي انگليس مطمئن شويم.

نخست وزير انگليس ادامه داد : براي شناسايي رسوايي هاي بانکي در کشور ما بايد قاطعانه و با اتخاذ شديدترين و شفاف ترين راهکارها در سطح جهاني براي پرداخت ها و پاداش ها ، ميزان ماليات هاي دريافتي از شبکه بانکي را افزايش دهيم.

ديويد کامرون همچنين خواستار در نظر گرفتن جرايم حقوقي و کيفري براي قانون شکنان شد.
وي گفت: ما بايد همچنين ناکامي هاي  جناح کارگر حاکم و دولت پيشين را بزداييم. نخست وزير انگليس ادامه داد  دفتر رسيدگي به کلاهبرداري و اختلاس هاي مالي در تلاش براي تعقيب قضايي و استفاده از تمام ابزارهاي قانوني براي مبارزه با تخلفات مالي است.

ديويد کامرون افزود: کميته تحقيق و تفحص متشکل از اعضاي هر دو مجلس عوام و اعيان با هدايت و مديريت کمتيه منتخب خزانه داري مجلس عوام بايد براي پيگيري موضوع تشکيل شود.

وي ادامه داد : اين کميته مي تواند با جمع آوري مدارک و دستيابي به اسناد ، مقامات و وزرا از جمله وزرا و مشاوران ويژه دولت قبلي و با حمايت همه جانبه دولت فعلي به وظيفه خودبه نحو احسن انجام وظيفه نمايد. 
برچسب ها: انگلیس ، بانک ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار