يک کارشناس سياست خارجي گفت: ايران در تمام حوزه ها به خودکفايي رسيده است و تحريم ها هيچ تأثيري در روند توسعه ايران و پيروزي در مذاکرات با 1+5 ندارد.

حسين متفکر کارشناس سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشديد تحريم ها، عليه کشورمان و بيان اين مطلب که تحريم ها تغييري در روند مذاکرات ايجاد نخواهد کرد، گفت: جمهوري اسلامي ايران در فرآيند مذاکرات هسته اي واقع بينانه و صادقانه وارد شده بنابراين تحريم ها تأثيري در روند مذاکرات ما با گروه 1+5 نخواهد داشت.

وي در ادامه افزود: قطعا اقداماتي که گروه 1+5 و غرب انجام مي دهد همسويي و هماهنگي لازم با روند مذاکرات هسته اي نخواهد داشت چراكه جمهوري اسلامي ايران مسير خود را در اين زمينه طي مي کند و تحريم ها تأثيري در پيروزي ايران در مذاکرات با 1+5 ندارد.

متفكر تاكيد كرد:  ايران در تمام حوزه ها به خودکفايي كامل رسيده است و تحريم ها هيچ تأثيري در روند توسعه ايران نخواهد گذاشت هر چند به تداوم مذاکرات ادامه خواهيم داد.

اين کارشناس سياست خارجي با بيان اينکه تحريم ها در پيشرفت هاي روز افزون جمهوري اسلامي ايران تأثيري نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: غرب همواره در طول 33 سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران، كشورمان را با فشار و تحريم رو به رو کرده اما اين اقدامات خصمانه در پيشرفت کشورمان تأثير به سزايي نداشته باشد./س3
برچسب ها: غرب ، مذاکرات ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار