سرمربی تیم های ملی کاتا گفت: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی رده سنی جوانان از 24 تیر آغاز می شود کاراته کاهای این رده سنی زودتر از بزرگسالان عازم ازبکستان می شوند.

کیکاوس سعیدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات آسیایی کاراته از 24 تیر با انجام مسابقات جوانان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و تا 27 تیر ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: تا کنون به جز کاتای انفرادی بزرگسالان، نمایندگان سایر بخش ها مشخص شده اند در کاتای انفرادی بزرگسالان نیز از بین سیدداود شاهچراغی و فرید حقیقی یک گزینه انتخاب شده ودر مسابقات اسیایی ازبکستان به میدان می رود.

سعیدی افزود: با توجه به عملکرد این کاتاروها در مسابقات اندونزی و انتخابی ها نماینده کاتای انفرادی بزرگسالان در مسابقات آسیایی نیز مشخص می شود.

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات تیم ملی کاتا از دیروز 11 تیر در تهران آغاز شده و تا 16 تیر ماه ادامه می یابد پس از آن نیز ملی پوشان رده جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی عازم ازبکستان می شوند.

سعیدی در مورد اعزام زودهنگام جوانان به ازبکستان گفت: مسابقات این رده سنی از 24 تیر در ازبکستان برگزار می شود واگر قرار بود این نفرات 23 تیر همراه بزرگسالان عازم تاشکند شوند شرایط تطبیق آب و هوایی بوجود نمی آمد و دچار مشکل می شدیم از همین رو نمایندگان جوانان زودتر از بزرگسالان عازم تاشکند می شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار