فرهاد مجيدي، مهاجم الغرافه قطر به باشگاه مس كرمان نزديك شده است اما در اين ميان وي از امير قلعه نوعي سرمربي استقلال انتقاد كرده است و صمد مرفاوي مربي سابق وي طي تماسي از اين بازيكن انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي  باشگاه خبرنگاران ، زمان حضور صمد مرفاوي در تيم استقلال فرهاد مجيدي به عنوان بهترين مهاجم تيم در خط حمله حضور داشت اما حضور اين دو در كنار يكديگر دوام زيادي نداشت حتي در دوران همكاري چندين مرتبه مرفاوي و مجيدي با يكديگر به مشكل برخوردند و اين موضوع باعث شد كه مهاجم استقلال با شرايط  خاصي روبرو شود اما رابطه اين دو پس از مدتي حسنه شد و در نهايت نيز اعلام شد كه مرفاوي و مجيدي با يكديگر ارتباط خوبي دارند و حتي تماسشان با يكديگر قطع نشده است.

شايان ذكر است، مرفاوي طي تماسي با مجيدي در خصوص وضعيتش از وي سوال پرسيد و در نهايت نيز وي اعلام كرد ديگر عليه امير قلعه نوعي صحبتي را به ميان نياورد و در اين خصوص سكوت اختيار كرد.

مرفاوي از شاگرد خود خواست تا در مورد اتفاقات استقلال و وضعيت سرمربي اين تيم حرفي به ميان نياورد زيرا اين موضوع باعث ايجاد مشكل ما بين طرفين مي شود و استقلال و فوتبال را به حاشيه مي برد.

سرمربي سابق استقلال كه در حال حاضر رابطه خوبي با امير قلعه نوعي ندارد اعلام كرده است به شخص مورد نظر مجيدي توجهي ندارد وي معتقد است بازيكنان نبايد عليه مربي خود سخني رامطرح كنند و كلماتي را به كار ببرند كه باعث دلخوري و ناراحتي خاص مربيان شود.

سرمربي سابق استقلال و مس از مجيدي خواست خويشتن دار باشد و به رشد فوتبال خود در سال هاي پاياني بازي اش بيانديشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار