نسخه آينده آندرويد Jelly Bean نام گرفته و احتمالا با گوشى گلكسى نكسوس HSPA+ به بازار فناوري خواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آندروید  یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل های جهان می باشد و هر بار با انتشار نسخه جدید امکانات و ویژگی های بیشتری را ارائه مي كند.
آخرین ورژن این سیستم عامل، آندروید ۴ ( Android 4 Ice Cream Sandwich ) نام داشت اما شرکت سازنده در جدید ترین اقدام خود ورژنی جدید از این سیستم عامل را منتشر کرد که به آندروید ۴٫۱ Jelly Bean مشهور است.

** مروري بر ويژگي هاي آندروید ۴٫۱ Jelly Bean
یکی از مهم ترین خصوصیات سیستم عامل آندروید ۴٫۱ Jelly Bean  سرعت بالایش است.شرکت سازنده با قرار دادن فناوری جدیدی در پردازنده های گرافیکی سرعت جابجایی در منوها و همچنین کیفیت تصویر را نیز بالا برده است.
موقعیت یابی بسیار قدرتمند  و برنامه ای حرفه ای براي زمان سنجي با امکاناتی فراتر از گذشته در سیستم عامل آندروید ۴٫۱ قرار داده شده است.
در آندروید ۴٫۱ ، ویجت ها بسیار هوشمندتر شده اند. برای مثال اگر بخواهید ویجتی با اندازه بزرگ را بر روی صفحه نمایشی با فضای خالی کم قرار دهید ، ویجت مورد نظر به صورت اتوماتیک تغییر اندازه داده تا در صفحه نمایش شما قرار گیرد.
گالری تصاوير آندروید ۴٫۱ هم دارای امکانات بیشتری نسبت به آندروید ۴ است.از جمله آن ها می توان به تغییرات اعمال شده در محیط کاربری گالری ، قابلیت های جدید جهت ویرایش عکس ها و فیلم ها اشاره کرد.

کیبورد هوشمند با فناوری تصحیح اتوماتیک متون،  قابلیت تبدیل صدا به نوشته به صورت آفلاین، جست و جوی اینترنتی با سرعت و دقت بالاتر از ديگر ويژگي هاي اين نسخه است./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار