استان های مختلف کشور برای برگزاری همزمان دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛علیرضا عاقل زاده با اعلام این خبر افزود:
با رایزنی ها  و مکاتبات به عمل آمده تاکنون حدود 15 استان آمادگی خود را برای برگزاری همزمان جشنواره اعلام کردند و با نظر به اینکه این سلسله مکاتبات و مذاکرات در بدو امر با همه استان ها صورت گرفته  پیش بینی می شود که استان های دیگری نیز، به این آمار اضافه شود.
وی ادامه داد: کمیته ای در ستاد مرکزی جشنواره کار ارزیابی و بررسی شرایط و امکانات استان های متقاضی را برعهده دارد و این کمیته پس از جمع بندی به هشت تا ده استان به عنوان میزبانان همزمانی این دوره جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس خواهد رسید.
به گفته وی؛ جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس معتبرترین و مهمترین رویداد سینمایی در حوزه مقاومت و دفاع مقدس است که به دلیل پیشینه طولانی و جایگاه تاثیرگذار آن همواره مورد علاقه مسئولان و متولیان استان ها بویژه، استانداران و مدیران فرهنگی و اجتماعی استان ها بوده است و این دوره جشنواره با نظر به اعلام کلی برنامه ها و ترسیم چشم انداز برگزاری شاهد همراهی و تعامل خوب و فزاینده این عزیزان در سطح استان ها هسیتم.
مدير امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت خاطر نشان ساخت: به منظور تلاش برای بازشناسی نقش پرفروغ دوران دفاع مقدس و انعكاس سيمای غرورآفرين و مقاومت مردان و زنان آزاده و قهرمان ايران اسلامی و سايرملل  این جشنواره امسال هم در گستره وسیع استانی و مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ستاد برگزاری جشنواره در راستای تعامل و تبادل افكار، عدالت‌پروری و تقسيم فرصت‌ها و به منظور زمينه‌سازی برای گسترش فرهنگ و هنر دفاع مقدس، انتقال ارزش‌ها و گنجينه‌های ماندگار هشت سال حماسه و غرور ملی تاريخ اين سرزمين درصدد برآمد تا ابعاد برگزاری اين رويداد را در استان‌های مختلف كشور گسترش دهد.
مدير امور استان‌های جشنواره بين‌المللی فيلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: اميدواريم با همراهی و همدلی مديران فرهنگی و دلسوزان و فرهيختگان استان‌های مختلف بتوانيم حركتی جريان‌ساز را در استان‌های كشور رقم بزنيم.
شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس قرار است به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همیاری سازمان سینمایی کشور همزمان با هفته دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار شود./ه
برچسب ها: اعلام ، آمادگی ، استانهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار