علي معلم:

موضوع غنی سازی اوقات فراغت در نمایشگاه بازی های رایانه ای ترویج شود

بازی های رایانه ای در میان اقشار مختلف جامعه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و بازی های رایانه ای امروز به عنوان صنعتی درآمدزا در کشور محسوب می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛علی معلم به درآمد بالای بازی های رایانه ای در کشور اشاره کرد و افزود : درآمد حاصل از فروش بازی های رایانه ای در مقایسه با فروش فیلم بسیار بالا است در صورتی که در غرب به طور همزمان بازی های رایانه ای و فیلم ها به فروش می روند و درآمدشان به هم نزدیک است .
وی با یادآوری اینکه بخش مکشوف جامعه تولید بازی های رایانه ای است ادامه داد : برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای می تواند کمک بسیاری در کاهش کمبود ها و افزایش توانایی داشته باشد و برخی از  بازی های ارائه شده ناشناس از این طریق مورد بازدید علاقه مندان این حوزه قرار می گیرد .
معلم به یکی از مهم ترین عوامل برگزاری نمایشگاه بازی رایانه ای اشاره کرد و گفت : در ایران به اوقات فراغت به هیچ وجه اهمیت داده نمی شود و برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند کمک کند تا مسئولان به این موضوع مهم بیشتر توجه کنند .
مدیرمسوول ماهنامه دنیای تصویر تاکید کرد : مسوولانی که این گونه نمایشگاه ها و جشنواره ها را برگزار می کنند باید شرایطی را فراهم کنند تا افرادی که در این زمینه توانایی دارند شناخته شوند و کسانی را که در این حوزه فعالیت دارند مورد حمایت قرار گیرند .
وی تبلیغ را یکی از مهم ترین روش ها در جذب افراد برای حضور در نمایشگاه دانست و گفت : تبلیغات باید مهیج و تاثیر گذار باشد تا با تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کند و بتواند همه آنها را برای بازدید به نمایشگاه بیاورد .
به گفته معلم؛در دنیای امروز فاصله میان والدین و فرزندان روز به روز بیشتر می شود ،معتقدم استفاده بیش از حد بازی های رایانه ای فرزندان را از کانون خانواده دور می کند و مسوولین مربوطه به این موضوع بسیار مهم پیش از پیش توجه کنند .
دومین جشنواره بازی های رایانه ای 19 تیرماه از ساعت 18تا20درتالار وحدت برگزار می شود./ه
برچسب ها: موضوع ، غنی ، سازی ، اوقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار