نمايش‌هاي كشورهاي كره‌جنوبي،آلمان،ايتاليا،بلاروس و تركيه ميهمان چهارمين روز جشنواره چهارم تئاتر عروسكي مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران؛چهارمين روز جشنواره، سه شنبه 13 تير، ميزبان 12 مهمان است كه 5 نمايش در بخش بين‌الملل حضور دارند.
بنابراين گزارش؛نمايش "داستان دالاس" به نويسندگي و كارگرداني "جوهيون سان" محصول كشور كره‌جنوبي،دومين و آخرين اجراي خود را در چهارمين روز جشنواره،ساعت 18 و 20 و در سالن اصلي تئاتر شهر به صحنه مي‌برد.
همچنين؛نمايش‌هاي "رومپل اشتيلزشن" به نويسندگي و كارگرداني آندرياس بلاشكه از كشور آلمان شاعت 17 و 19 در تالار سايه تئاتر شهر، "ماه ساليير" به نويسندگي و كارگرداني روسلان كوداسف از كشور بلاروس، ساعت 17 و سي و 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي، "H2O" به نويسندگي و كارگرداني وانيا پوچي از كشور ايتاليا، ساعت 18 و 20 در تماشاخانه سنگلج و "هيولاي  زباله" به نويسندگي و كارگرداني چنگيز اوزك از كشور تركيه ، ساعت 18 در خانه نمايش 2 اجرا مي‌شوند كه ميهمانان خارجي روز چهارم هستند.
در كنار نمايش‌هاي خارجي جشنواره 6 نمايش از تهران و 1 نمايش از شهر بابلسر به صحنه مي‌روند.
نمايش "ملي" به نويسندگي هنگامه مفيد و كارگرداني افسانه زماني، ساعت 18 و سي و 20 و سي در تالار چهار سوي تئاتر شهر" تغيير در موقعيت يك قوري" به نويسندگي طليعه طريقي و كارگرداني مشترك طليعه طريقي و مهدي شاه پيري،‌ساعت 16 و 18 در كارگاه نمايش، "فيل در تاريكي" به نويسندگي و كارگرداني فاطمه كريمي خاني ساعت16 و 18 در تالار گلستان، "اپراي‌عروسكي حافظ" به نويسندگي و كارگرداني بهروز غريب‌پور ،ساعت 20 و سي دقيقه در تالار فردوسي، "مشق لعبتك" سياه بازي عروسكي به نويسندگي و كارگرداني داود فتحعلي بيگي ساعت 17 و 19 در خانه نمايش و "شاه عالم تاب،كنيزك بي‌تاب،سونات مهتاب" به نويسندگي و كارگرداني رسول نجفيان ،ساعت 21 و سي دقيقه در فرهنگسراي نياوران اجرا مي‌شود.
همچنين؛نمايش "خياط ناشي + 4 اپيزود ديگر" به كارگرداني و نويسندگي ليلا حسين زاده ميهمان تالار هنر در ساعت 17 و سي و 19 سي دقيقه  از شهر بابلسر است.
شايان ذكر است؛"اپراي عروسكي حافظ" در اين روز سومين اجراي خود "مشق لعبتك" چهارمين اجراي خود،"هيولاي زباله" سومين اجراي خود و "شاه عالم تاب" چهارمين اجاري خود را در چهارمين روز جشنواره به صحنه مي‌برد.
گفتني است؛چهاردهمين جشنواره عروسكي تهران – مبارك تا 15 تير ادامه دارد./ه
برچسب ها: نمایش ، خارجی ، مهمان ، چهارمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار