سخنگوي شوراي صنفي نمايش به توصيه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ارائه خدمات به حوزه هنري اشاره كرد و گفت:طبق توصيه و خواست وزير از امروز به حوزه هنري و سينما آزادي فيلم مي‌دهيم.

حبيب كاوش،سخنگوي شوراي صنفي نمايش در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: به دنبال مشكلاتي كه بر سر اكران فيلم‌ها و همچنين حوزه هنري پيش آمد؛به توصيه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برابر مقررات و به خاطر حفظ منافع اهالي سينما از امروز به حوزه هنري فيلم خواهيم داد.
وي ادامه داد: آقاي "مومني" مصاحبه‌اي در اين خصوص انجام داده ‌كه شوراي صنفي نمايش به دليل ايجاد امنيت و آرامش در سينما در مقابل مصاحبه ايشان سكوت مي‌كند.
سخنگوي شوراي صنفي نمايش به توصيه وزير فرهنگ وارشاد اسلامي در اين خصوص اشاره كرد و گفت:ما نيز طبق خواسته و نظر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين خصوص رفتار مي‌كنيم و در آينده مشخص مي‌شود كه چه وضعيتي پيش خواهد آمد.
سخنگوي شوراي صنفي نمايش به  جايگزيني فيلم سينمايي "كيميا و خاك" اشاره كرد و گفت:‌ فيلم سينمايي "كيميا و خاك" از تاريخ 4.14 در گروه عصر جديد ،جايش را به فيلم سينمايي "بدون اجازه" مي دهد./ه
برچسب ها: طبق ، توصیه ، وزیر ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.