منصور پور حيدري مدير فني استقلال با پيشنهاد قابل توجه داماش گيلان و عابديني روبرو شده تا اين تيم را در گيلان همراهي كند اما سرمربي سابق آبي ها اين شايعه را رد كرد زيرا قصد جدايي از استقلال را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حاليكه پيشنهاد داماشي ها از طريق يكي از اطرافيان تيم استقلال به پور حيدري رسيد اما مدير فني فعلي تيم استقلال اعلام كرده است شرايط همراهي تيم ديگري به جز استقلال را ندارد و ترجيح مي دهد در تيم پرحاشيه حضور يابد اما راهي تيم هاي ديگر نشود.

شايان ذكر است، سرپرست سابق استقلال كه صحبت از حضورش در مس كرمان به همراه پرويز مظلومي بود اعلام كرده است قصد ندارد با شرايط خاصي حضورش در استقلال را منتفي كند زيرا استقلال براي اين مربي سابق در اين تيم مهم است و به همين دليل به همكاري اش با استقلال ادامه مي دهد.

شايان ذكر است ، اين مربي مدعي شده است قصد دارد در تيم استقلال بماند و اين تيم را ترك نكند زيرا شرايط را در اين مناسب مي بيند و با افراد حاضر در استقلال مشخص خاص ندارد و به  همكاري با اعضاي جديد راضي است.

پيش از اين اعلام شد منصور پور حيدري پس از حضور امير قلعه نوعي در اين تيم جمع آبي ها را ترك مي كند تا مظلومي را در تيم ديگري همراهي كند اما منصور پور حيدري از ابتداي فصل نقل و انتقالات پيش از قطعي شدن حضور امير قلعه نوعي در تيم استقلال اعلام كرد به مربي جديد توجهي ندارد و قصد دارد به كار خود در اين تيم ادامه دهد.

از طرفي وي به عنوان مدير فني استقلال را همراهي مي كند و فوتبالي ها معتقدند پست مدير فني در فوتبال ايران تعريف مشخصي ندارد./مح

برچسب ها: پور حیدری ، داماش ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار