در سومين روز جام باشگاههاي آسيا تيم فوتسال گيتي پسند برابر ميزبان بازي ها يعني يرموك كويت قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سومين روز بازي هاي جام باشگاههاي آسيا عصر فردا با برگزاري چهار بازي پيگيري مي شود كه در طي آن گيتي پسند اصفهان در برابر ميزبان بازي ها يرموك كويت به ميدان مي رود. يرموك كويت در بازي اول با باخت استارت زده و حريف چندان قطري براي ايران محسوب نمي شود. اين تيم تلاش كرد بهروز جعفري را جذب كند ولي مذاكرات اين تيم با اين بازيكن به نتيجه اي نرسيده و در اين مسابقات ستاره اي در اختيار ندراد.

برنامه بازي هاي روز سوم جام باشگاهها:

سه شنبه - 13 تير

* ناگویا اوشنز ژاپن - ال اسپرت لبنان، ساعت 17:30 به وقت تهران، ورزشگاه یرموک کویت
* جی اچ بانک تایلند - اردوس ازبکستان، ساعت 17:30 به وقت تهران، ورزشگاه العربی کویت
* یرموک کویت - گیتی پسند ایران، ساعت 21 به وقت تهران، ورزشگاه یرموک کویت
* تایسون نام ویتنام - الریان قطر، ساعت 21 به وقت تهران، ورزشگاه العربی کویت

سرمربي تايسون نام: هنوز هم فرصت داريم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سرجيو گارگلي سرمربي ايتاليايي تيم فوتسال تايسون نام در جمع خبرنگاران گفت:" من پتانسيل بازيكنانم را در بازي اول سنجيدم و مي توانم بگويم تا قبل از دريافت چهار گل اول به راحتي مي توانستيم خودمان را به بازي برسانيم. تنها تفاوت گيتي پسند با تيم ما توانايي آنها در به ثمر رساندن ضربات آخر بود." اين مربي ادامه داد:" بعد از دريافت گل چهارم در دقيقه 34 بازي ما ديگر به فكر بازي بعدي خود در برابر يرموك كويت ميزبان بازي ها بوديم چرا كه فهميديم نتيجه را در بازي اول واگذار كرديم. البته هنوز دير نشده مردم ويتنام به روحيه جنگجويي شهرت دارند و ما هنوز فرصت داريم كه در جمع حريفان امتياز جمع كنيم و از حالا به بازي هاي آينده فكر مي كنيم."

سرمربي يرموك كويت: در ضربات پاياني دقت كمي داريم

به گزارش سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا "ادر سوزا" سرمربي جوان تيم فوتسال يرموك كويت در مورد بازي با الريان قطر و باخت برابر اين تيم در جمع خبرنگاران گفت:" الريان قطر در اين بازي تيم برتر بوده و درجريان بازي كنترل كامل روي زمين داشتند. در اين بازي ما هم عملكرد خوبي از خودمان نشان داديم بازيكنان كنترل خوبي روي شوت داشته و حرفه اي بازي كردند. ولي بايد در ضربات آخر دقت بيشتري داشته باشيم."

سرمربي الريان ادامه داد:" من به اين مسئله اعتقاد ندارم كه باخت در بازي اول باعث مي شود كه كل تورنمنت را از دست بدهيم. ما هنوز تا پايان مرحله مقدماتي دو بازي ديگر پيش رويمان داريم و هنوز اين شانس را داريم كه تيممان را بالا بكشيم. "

 سرمربي الريان: جو سالن به شدت عليه ما بود

ژوان آنتونيو سرمربي تاكتيكي تيم فوتسال الريان قطر در خصوص پيروزي بر يرموك كويت در كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي گفت:" بازيكنان ما رد بازي اول به صحبت هاي من توجه كرده و همين مسئله موجب شد با سه امتياز ازرشمند پاداش بگيرند."

وي ادامه داد:" ما ميدانستيم كه بازي با يرموك كويت تيم ميزبان شرايط خاصي دارد چرا كه جو ورزشگاه به نفع آنها بوده و آنها دركشور خود با اعتماد به نفس بيشتري به ميدان مي روند. يكي از توصيه هاي من به بازيكنانم اين بود كه به جو سالن توجهي نداشته باشند و خوشبختانه اين جو منفي را توانستند با موفقيت پشت سر بگذارند."

انتونيو گفت:" از نظر من در اين بازي هر دو تيم شايسته امتياز بودند بازي از سطح بالايي برخوردار بوده و  گل هاي زيادي خلق كردند.

سرمربي اردوس ازبكستان: برد در گام اول اعتماد به نفسمان را بالا برد

الكساندر پترو سرمربي اردوس ازبكستان بعد از باخت برابر اردوس ازبكستان گفت:" واقعا جاي تعجب دارد كه در اولين بازي جام باشگاهها از داوري بازي ها به شدت ضربه بخوريم. داور اين بازي در برابر بازي خشن حريف و ضربه هاي آنها و در مقابل بازي دفاعي ما هيچ واكنشي نشان نداده و برعليه ما سوت زد."

سرمربي ازبكستان ادامه داد:" بعد از اينكه در جريان بازي عقب افتاديم چيدمان تيممان را تغيير داده و تركيبي را در نظر گرفتيم كه در جريان آن بهترين عملكرد خود را به نمايش گذاشته و به اين نتيجه برسيم."

وي تصريح كرد:" اين پيروزي در بهترين حالت موجب مي شود كه بازيكنان ما اعتماد به نفس بالايي داشته باشند و براي ادامه بازي ها با قدرت بيشتر برابر حريفان قرار بگيرند. ما قصد داريم امسال نتيجه اي درخشان براي اولين بار در تاريخ فوتسال ازبكستان رقم بزنيم."

سرمربي ناگويا اوشنز: قدرت فيزيكي ازبكستان برايمان مشكل ساز شد

جوزف آماراته سرمربي پرتغالي الصل تيم فوتسال ناگويا اوشنز ژاپن در مورد باخت در گام اول در برابر اردوس ازبكستان در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در برابر تيم فيزيكي ازبكستان يك نيمه بد را پشت سر گذاشتيم. ما شروع خيلي خوبي در بازي برابر ازبكستان داشتيم ولي نتوانستيم اين روند مثبت را حفظ كنيم و به همين دليل بازي را واگذار كرديم ولي به مردم ژاپن اين قول را مي دهم كه از بازي بعدي به جريان بازي ها برگرديم."

تيم فوتسال ناگويا اوشنز ژاپن سال گذشته در فينال برابر شهيد منصوري قرچك قرار گرفته و توانست بعد از دو دوره براي اولين بار جام قهرماني آسيا را به خود به ژاپن ببرد با وجود اينكه ژاپني امسال براي تكرار قهرماني به بازيها پا گذاشتند در بازي اول شكست خوردند تا شانس گيتي پسند براي قهرماني بالا برود.


نتایج کامل بازی‌های روز اول به شرح زیر است:

آل اسپرت لبنان 3 – جی اچ بانک تایلند 3

ناگویا اوشنز ژاپن 3 – اردوس ازبکستان 4

گیتی‌پسند ایران 8 – تایسون نام ویتنام صفر

یرموک کویت 3 – الریان قطر 5

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار