معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات جذب اساتید برجسته و اعضاء هیات علمی نخبه، متعهد و جوان کشور را از برنامه های اصلی مدیریت دانشگاه در ارتقاء کیفیت هر چه بیشتر آموزشی در این واحد دانشگاهی دانست.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، دکتر یوسف علی زیاری در جلسه مشترک رؤسای دانشکده های این واحد دانشگاهی توجه به مطالبات و رفع مشکلات اساتید را از جمله بستر سازی های مناسب در جهت جذب آنان در دانشگاه دانست و افزود: افزایش کیفیت آموزشی و ارتقاء سطح رضایتمندی دانشجویان هیچگاه بدون توجه و بدون تلاش وافر برای جذب هرچه بیشتر اساتید برجسته و جوان کشور میسر و محقق نخواهد شد.
دکتر زیاری وجود بیش از 68 رشته تحصیلی مقطع دکتری و 184 رشته کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقیقات و استقبال دانشجویان جهت طی دوره های تحصیلات تکمیلی در این واحد دانشگاهی را نیازمند نگاهی همه جانبه و وسیع دانست و از رؤسای دانشکده های مختلف خواست تا در جهت انتخاب و جذب اساتید برتر علمی کشور در این دانشگاه از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نکنند.
معاون آموزشی واحد علوم و تحفیقات توزیع عادلانه فضاهای آموزشی در دانشکده ها را از دیگر عوامل ارتقاء سطح کیفیت آموزش و افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان اعلام و تصریح کرد : به منظور توزیع مناسب و عادلانه فضاهای آموزشی، کارگروه تخصصی توزیع فضاهای آموزشی در دانشکده ها تشکیل می شود.
دکتر زیاری با تأکید براینکه تعداد دانشجویان در کلاسهای درس در دانشکده های مختلف باید یکسان بوده و همه دانشجویان در فضایی آرام و بدون دغدغه به امور درسی خود بپردازند و این کارگروه وظیفه برنامه ریزی جهت توزیع عادلانه این فضاهای آموزشی در دانشکده ها را بر عهده خواهد داشت گفت : کارگروه تخصصی توزیع فضاهای آموزشی باید نظارت و برنامه ریزی درستی با در نظر گرفتن کلیه عوامل تاثیرگذار آموزشی اعم از استاد ، دانشجو و ... داشته باشد ، تا برنامه های آموزشی با کیفیت بیشتری در دانشگاه ارائه شود. /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار