قائم مقام سی‌امین جشنواره استانی فرهنگی و هنری خراسان رضوی حضرت علی‌اکبر(ع) را بهترین الگوی جوانان امروز دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسن دادگر در اختتامیه سی‌امین جشنواره استانی مسابقات فرهنگی و هنری دختران دانش‌آموز، منتخب خراسان رضوی «یادواره سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور اظهار داشت: هنر یکی از ابعاد وجودی دانش‌آموزان است و باید کمک کند تا دانش‌آموزان بتواند به حیات طیبه برسند.

وی افزود: باید دانش‌آموزان، خانواده ما و مربیان همه تلاش کنند تا هنر، دانش‌آموزان را در مسیر ارتقای معنویت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به قوانین گروه‌های اول به مرحله کشوری راه‌ پیدا می‌کنند ولی تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره برگزیده‌اند و باید در استان نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین باید دانش‌آموزان را به شجره طیبه برسانیم و برای اینکه این اتفاق صورت گیرد باید آنان رشد همه جانبه داشته باشند.

قائم مقام سی‌امین جشنواره استانی فرهنگی و هنری خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که هنر باید اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: منظور از این اسلام همان اسلام فقرا، دردمندان و پابرهنگان و تازیانه‌خوردگان تاریخ است و هنر اسلامی باید کوبنده سرمایه‌داران و کمنیست خون‌آشام باشد.

دادگر یادآور شد: به تمامی ادارات آموزش و پرورش استان بخش‌نامه شده است که کارهای گروهی دانش‌آموزان مثل نمایش‌نامه‌ها و سرودها با دعوت از خانواده‌ها و سایر دانش‌آموزان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم بیانیه هیئت داوران توسط دبیران هر رشته قرائت و از گروه‌های برتر تجلیل شد./س

برچسب ها: علی اکبر ، جوان ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.