520 عضو نخبه عضو جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد ایثارگر نواندیش خدمتگزار در نشست خبری صبح امروز 12 تیر ماه در جمع خبرنگاران افزود: این نخبه ها در رشته علوم انسانی در داخل و خارج کشور به فعالیتهایی همچون نوشتن کتاب و اختراعات می پردازند.
وی در ادامه افزود: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری امسال به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر تصمیم دارد رسانه های مکتوب ، تصویری و سایبری فعال در عرصه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را رصد و شناسایی و آثار برگزیده برتر را طی مراسم مورد تقدیر قرار دهد.
وی افزود: جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر نواندیش خدمتگزار نیز با درک اهمیت حیاتی تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی به عنوان نخستین اقدام این جمعیت تصمیم دارد رسانه های مکتوب، سایبری و تصویری فعال در عرصه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی رصد و شناسایی کند و پس از انتخاب آثار برتر تولید شده طی مراسمی برگزیدگان را معرفی و با اهدای جوایزی مورد تقدیر قرار دهند.
دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گفت: با درک میزان اثر گذاری قابل توجه و نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی برای تولید ملی، حمایت از سرمایه ایرانی و تحقق این شعار جمعیت فرزندان شاهد و ایثار گر نواندیش خدمتگزار چنین تصمیمی را گرفته است.
وی همچنین در ادامه از بحث دیده بان فرهنگی خبر داد و گفت: بحث دیده بان فرهنگی که به بررسی آسیبهای اجتماعی شهر تهران می پردازد که به صورت محله به محله با موضوعات (مد، اعتیاد، ازدواج، ماهواره) می پردازد که در پایان این بررسی ها به تحلیل و پیشنهاد و راهکارها از این آسیب ها به گوش مسئولان مربوطه می رساند.
وی در ادامه از راه اندازی باشگاه حیا باوران که در حیطه حجاب و عفاف حرکت می کنند خبر داد و گفت: این باشگاه در سه رده (جوانان، نوجوانان و بزرگسالان ) است که سال گذشته 400 مربی تحت آموزش و تربیت قرار گرفته اند همچنین این باشگاه 7 هزار عضو دارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار