نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان، گفت: دوران جوانی، دوران اوج همه كمالات است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ در پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، آمده است: همه كمالات و دستاوردها در دوران جوانی به اوج می رسد و این دوران است كه اگر خودشناسی و خودیابی تحقق یافت، راه و مسیر درست جلوی پای انسان قرار گرفت و در آن راه حركت كرد، قله ای عظیم از فضائل انسانی فتح می شود.
امام جمعه شهركرد، در این پیام، خطاب به جوانان استان آورده است: آنچه دشمنان اسلام جلوی پای جوانان گذاشته و آنان را به آن فرا می خوانند، با عقل سلیم و با فطرت سالم همخوانی ندارد، و با اصالت و ساختار انسانی سازگار نیست، انسان موجودی آسمانی است و باید به اخلاق و روش انبیاء الهی رو آورد تا راه آسمانی را طی نماید، ولی آنچه دشمنان در ماهواره ها و در رسانه های جمعی خود به آن دعوت می كنند، مادیات و الماس ها و شهوات، لهو و لعب، و غرق لذات زمینی و خاكی شدن را برای ما تهیه دیده و زمینه بهره مندی بی قید و شرط و بی بند و بار آن را برای ما فراهم آورده اند. 

این پیام می افزاید: شما جوانان عزیز، نعمت بزرگی كه خدای تبارك و تعالی نصیبتان كرده آن است كه در دوران حاكمیت نظام اسلامی تنفس نموده و رشد و بالندگی علمی و دینی و انسانی خود را در سایه نظام و این مكتب متعالی به دست می آورید، نظامی كه با همه سنگ اندازی ها و موانع، توانسته افتخارات بلندی در ایران اسلامی و در جهان بیافریند و بسیاری از ظرفیت های عظیم و بی پایان اسلام را به منصه ظهور برساند و نگاه شرق و غرب را به این مكتب تعالی بخش معطوف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، در ادامه پیام خود، افزوده است: مراقب باشید عناوین و شعارهای فریبنده و سخنان پر زرق و برق و بی محتوا، سد راهتان نشود و ایمان علی اكبر (ع) كه محضر پدر عرضه داشت؛ « ما برحق هستیم و از مرگ، باكمان نیست. »، الگویتان باشد.

در پایان پیام تبریك حجت الاسلام نكونام آمده است: اینجانب، به جوانان رشید و پویای چهارمحال و بختیاری می بالم، به جوانان مؤمن و متعهد و استكبار ستیز و نفاق شكن این مرز و بوم افتخار می كنم، دست یكایك شما را به گرمی می فشارم و در خدمت شما جوانان و فرزندان برومند هستم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.