عصر فردا (سه شنبه 13 تیرماه)، فیلم سینمایی «گنج روان» به کارگردانی امین اصلانی، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس جلسه نقد و بررسی آن برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این چهارمین نمایش از مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» است که روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا می گردد.
برپایه این گزارش، خلاصه داستان فیلم سینمایی «گنج روان» به این شرح است: دختر جواني كه بر روي نسخ خطي گنجينه محفوظات آستان قدس رضوي مشغول تحقيق است، نتايج تحقيق خود را در اختيار همسرش كه براي ادامه تحصيل به كانادا رفته مي‌گذارد... مرد تصميم مي‌گيرد به ايران بازگردد.
پس از پایان نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور تهیه کننده (محمدرضا اصلانی)، کارگردان (امین اصلانی)، رضا درستکار (مجری- کارشناس)، برخی از عوامل فیلم، میهمانان و علاقمندان سینما برپا می گردد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم، از ساعت 17 لغایت 18:30 روز سه شنبه (سیزدهم تیرماه) است و جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات 18:30 تا 19:30 برگزار می گردد.
عوامل اصلی تولید فیلم سینمایی «گنج روان» که برخی از آنها، در این برنامه حضور خواهند داشت نیز به این شرح هستند: نويسنده فيلمنامه، كارگردان و تدوینگر: امين اصلاني، مدير تصويربرداري: مرتضي پورصمدي، صدابردار، صداگذار و ميكس: محمد عليزاده، طراح چهره‌پردازي: عبدا.. صفدري ، بازيگران: امين تارخ، پرويز پورحسيني، مريم بوباني، سعيد داخ، آزاده دلشاد و...، تهيه‌كننده: محمدرضا اصلاني و مركز گسترش سينماي مستند و تجربي
گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روز و ساعت یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار