پايگاه خبري "سي ان بي سي" به تازگي، ليستي از خانه ها و ويلاهاي بسيار مجلل و باشكوهي كه عمدتا مقامات سياسي آمريكايي تعطيلات خود را در آنها گذرانده يا مي گذرانند، منتشر كرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سي ان بي سي، اين ويلاها از 1.5 ميليون تا 95 ميليون دلار ارزش گذاري شده است.
 


باراك اوباما
 



خانه مجلل و زيبايي كه اوباما و خانواده اش بخش عمده تعطيلات خود را در آن مي گذرانند، در سواحل كايلوا هاوايي واقع شده است. سقف آن از چوب درخت بامبو ساخته شده و استخر و جكوزي به شكل مرداب در آن تعبيه شده است.
 
اين ويلاي مجلل با وسعت 5000 متر، داراي 5 اتاق خواب و 7 سرويس بهداشتي است و ارزش آن به 10 ميليون دلار مي رسد.
 



ميت رامني


 
ميت رامني سياستمدار جمهوريخواه آمريكايي كه به عنوان نماينده اين حزب در انتخابات رياست جمهوري آمريكا رقيب اوباماست، عمدتا تعطيلات خود را در خانه اي بسيار مجلل در شهر ساحلي الجولا ايالت كاليفرنيا مي گذراند.
 
اين ويلاي 12 ميليون دلاري مجهز به چندين پاركينگ، آسانسور، اتومبيل، يك فواره بزرگ آب در فضايي سه هزار متري است و به سبك خانه هاي اسپانيايي، ساخته شده است.
 
البته رامني قصد دارد اين ويلا را بازسازي كرده و مساحت آن را تا سه برابر افزايش دهد.
 


ريچارد نيكسون
 


خانه تعطيلات نيكسون در سانت كلمنت كاليفرنيا واقع است كه در سال 1929 ساخته شده و سالها ميزبان سي و هفتمين رئيس جمهور اين كشور در تعطيلات بوده است.
 
اين خانه با مساحت 2500 متر مربع حدود 2 ميليون دلار قيمت گذاري شده و پس از نيكسون ميزبان بسياري از سياستمداران اين كشور بوده است.
 



جان اف كندي
 


خانه ويلايي جان اف كندي كه اولين بار ميزبان او و همسرش در دوران ماه عسل شان بوده، داراي تجهيزات كامل يك مركز تفريحي اعم از سينما، زمين تنيس، گلف، استخر و هر آنچه كه براي يك تعطيلات بي نظير نياز است، مي باشد.
 
اين خانه در شهر اشرافي و گرانقيمت بورلي هيلز لس آنجلس واقع شده و هم اكنون حدود 95 ميليون دلار ارزش گذاري شده است.
 
روساي جمهور و سياستمداران مختلف
 
در ميان اين خانه هاي اشرافي، خانه اي 29 ميليون دلاري با 12 اتاق خواب و 5 سرويس بهداشتي و مساحت 3500 متر مربع به چشم مي خورد كه در هيلز بورو كاليفرنيا واقع شده و به ترتيب ميزبان تعطيلات بسياري از سياستمداران و روساي جمهور سابق آمريكا بوده كه از آن جمله مي توان به جورج بوش، رونالد ريگان و جرالد فورد اشاره كرد.
 
اتاق موزيك، سينما و ورزشگاه تنها تعدادي از امكانات اين خانه ويلايي بوده است.


رونالد ريگان





جرارد فورد




فرانكلين روزولت




دوايت آيزنهاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار