استاندار چهارمحال و بختیاری از پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی به عنوان فرصت توفیق خدمت به مردم یاد كرد و گفت: دولت، منزلتی جز خدمت به مردم نمی داند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی گفت: عدالت محوری و خدمت بی منت به مردم در دولت های نهم و دهم نهادینه شد و به گواه كارشناسان و آمارهای منابع رسمی، در این دولت ها، گام های بلندی در راه محرومیت زدایی از كشور برداشته شد.

وی با تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی تصریح كرد: مردم ایران اسلامی به بركت این نظام، به عزت و اقتدار در عرصه های ملی و بین المللی دست یافتند و گام های توسعه و پیشرفت را در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی و فناوری برداشتند.

عنابستانی تصریح كرد: با نگاهی به شاخص های و آمارها، طی هفت سال گذشته به اندازه دو برابر دولت های پیشین در بخش های مختلف كشور كار و تلاش شده است.

وی از سفرهای استانی دولت به مناطق مختلف كشور به عنوان الگوی مدیریتی جدید یاد كرد و گفت: در این سفرها بالاترین مقام اجرایی كشور با حضور در میان مردم از نزدیك و بدون واسطه نسبت به رفع مشكلات آنان اقدام می كند.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای سفر خود به شهرستان فارسان و دیدار با مردم بخش باباحیدر پرداخت و گفت: مشكلات روستاهای این بخش با بررسی كارشناسی در دفتر فنی استانداری و معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، برای تصویب و اجرا در كارگروه های استانی ابلاغ می شود./س
برچسب ها: دولت ، خدمت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.