شهردار منطقه 9 بر لزوم توجه به قشر آسیب پذیر جامعه و حمایت از آنان تأکید کرد و گفت: در این راستا پروژه گرمخانه با دیدگاه اصلاح افراد آسیب دیده تا آذرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان در این خصوص افزود: توسعه فعالیتهای خدماتی و حمایتی به مددجویان و خانواده های تحت پوشش و همچنین شناسایی ظرفیت ها و توانمندسازی شخصی مددجویان و خانواده آنان به منظور ایجاد اشتغال همواره در دستور کار قرار دارد.

امیرحسین آل اسحاق معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به اینکه کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء توان اقشار آسیب پذیر وظیفه همه آحاد و جامعه است ادامه داد: با افتتاح پروژه گرمخانه می توانیم به این مهم دست یابیم و گامی عمده و اساسی در ورودی غربی پایتخت برداریم.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 افزود: پروژه گرمخانه سرزمینی به مساحت 1017 متر مربع و با زیر بنای 2871 متر مربع و در 5 طبقه شامل خوابگاه کارگاه، قسمت اداری، انبار، سالن غذاخوری در ضلع جنوب غربی منطقه به همت معاونت فنی و عمران در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: با توجه به تنوع مسایل و آسیب های اجتماعی لزوم اجرای بیش از پیش برنامه های پیش گیرانه و مداخله های کاهش آسیب اجتماعی احساس می شود و در این راستا شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی خود را موظف می داند که علاوه بر وظایف اجتماعی به این دغدغه شهروندان نیز توجه کند.

کعبی فر خاطر نشان کرد: همواره این شهرداری در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی و روانی شهروندان پیشگام بوده و بر همین اساس احداث پروژه گرمخانه در جهت اجرای طرح های مختلف نسبت به ساماندهی افراد بی خانمان و خانواده های آسیب دیده در سطح منطقه خدمات اجتماعی و حمایتی بسیار مطلوبی را ارائه می دهد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار