عضو حزب اعتماد ملي گفت: تشكيل "جبهه فراگير" بايد بر اساس قانون اساسي شكل گيرد و همچنين گروه هاي اصلاح طلب بايد براي سازگاري در كنار يكديگر قانون اساسي را فصل الخطاب قرار دهند.

محمد حائري عضو حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات عبدالله نوري مبني بر شكل‌گيري "جبهه فراگير با وجوه مشترك" گفت:‌ در شرايط كنوني جامعه، براي نيل به اهداف جمهوري اسلامي، حفظ منافع و امنيت ملي، "وحدت" از واجبات اساسي به حساب ميآيد.

وي با بيان اينكه تشكيل "جبهه فراگير" بايد بر اساس قانون اساسي شكل گيرد، تصريح كرد: تشكيل جبهه فراگير در اصلاحات به اين معنا نيست كه همه افراد هم فكر در جريان اصلاحات گرد هم جمع شوند چراكه اختلاف سلايق و ديدگاه هاي مختلف وجود دارد اما بايد قانون اساسي فصل الخطاب قرار گيرد تا گروه‌هاي اصلاح‌طلب با يكديگر سازگار شوند.

حائري در مورد پرسشي مبني بر اينكه آيا تندروي‌هاي عبدالله نوري به بدنه جريان اصلاحات ضربه وارد مي‌كند يا خير خاطر نشان كرد: افراد تندرو در جبهه اصلاحات نمي‌توانند به مقصد برسند و بايد در چارچوب عقل و تدبر گام بردارند لذا اگر نوري به دنبال تندروي باشد كساني كه به دنبال اصلاحات در درون نظام هستند با وي همراه نخواهند شد. /س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار