رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي از برنامه‌هاي گسترده باهدف تشديد اقدامات نظارتي در حوزه‌هاي مختلف كالا و خدمات در مشهد و استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علي صفرزاده با اشاره به اينكه در آستانه ماه مبارك رمضان اجراي طرح ويژه نظارتي از ميانه تير تا پايان ماه مبارك رمضان در سطح استان برنامه‌ريزي شده است، گفت: اين طرح با هدف كنترل قيمت مواد غذايي و كالاهاي اساسي مورد نياز اين ايام اجرا مي‌شود.

وي اظهار داشت: اجراي طرح نظارتي ويژه تابستان در حوزه نظارت بر خدمات مورد نياز زائران حضرت رضا(ع) به‌ويژه مراكز اقامتي، حمل و نقل و خدمات تفريحي و سياحتي، نظارت ويژه بر بنگاه‌هاي معاملات املاك و برنامه‌ريزي براي نظارت ويژه بر واحدهاي نانوايي با اجراي طرح نظارت فراگير بر نانوايي‌هاي استان با مشاركت ديگر دستگاه‌ها از مهم‌ترين برنامه‌هاي نظارتي اين سازمان است.

صفرزاده به آغاز طرح ويژه نهادينه كردن نصب برچسب قيمت و صدور فاكتور در واحدهاي صنفي با همكاري بازرسي اصناف و اتحاديه‌هاي صنفي از اول تير اشاره كرد و افزود: طرح ويژه نظارت بر كميت و كيفيت كالاهاي بسته‌بندي نيز در استان هم‌زمان با سراسر كشور از اول تير آغاز شده است.

وي با بيان اينكه بر انبارها، مراكز نگهداري كالاهاي اساسي، شركت‌هاي پخش و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي نيز نظارت ويژه صورت مي‌پذيرد، اظهار داشت: طرح شبنم نيز در راستاي مبارزه با قاچاق كالا در سطح عرضه با جديت اجرا مي‌شود.

صفرزاده تصريح كرد: از ابتداي خرداد به بيش از 24هزار تماس مردمي از طريق 124 و 4250 گزارش از واحدهاي خاص، رسيدگي شده است.

وي گفت: همچنين در اين بازه زماني بيش از 57 هزار بازرسي از واحدهاي صنفي و غير صنفي انجام و 5400 پرونده تخلف تنظيم و براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي استان ارسال شده است./س 

برچسب ها: نظارت ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.