سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران گفت: دشمنان نظام سعی دارند با تغییر ارزش ‏ها، لایه ‏های اساسی فرهنگ را مورد هجمه خود قرار دهند.

علی جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: شیوع و رواج این مسئله همواره خواسته دشمنان بوده است که موازین اصیل اسلامی را مورد هجمه قرار خواهد داد.

وی گفت: دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود و عملیاتی کردن آنها از ابزار مختلفی از جمله رسانه که از مهم‏ ترین آنها به شمار می ‏آید، استفاده می‏ کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر 130 رسانه فارسی زبان به منظور تغییر در مفروضات اساسی در حوزه فرهنگ به صورت برنامه ‏ریزی شده و شبانه‏ روزی فعالیت می‏ کنند.

جعفری افزود: هدف اصلی این رسانه‏ها، نهاد خانواده به عنوان مهم‏ ترین نهاد اجتماع است.

وی همچنین ماهواره، رسانه ‏های دیجیتال و فضای سایبری را فضای مناسبی برای دشمنان نظام به منظور خدشه وارد کردن به فرهنگ کشورمان عنوان کرد.

جعفری ادامه داد: رسانه‏ های غربی تلاش می‏کنند با بر پایی تورهای تفریحی با شرایط مناسب و ارزان قیمت به ویژه در ایام شهادت معصومین (ع) و در طول ایام تعطیل سال ارزش ‏های اسلامی را تغییر دهند.

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی و اطلاع‏ رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همچنین بر راه‏ اندازی یک جریان ‏سازی فرهنگی متناسب با ارزش‏ های اصیل اسلامی در منطقه گردشگری تنگه ‏واشی فیروزکوه به منظور برخورداری از یک فضای مناسب مملو از معنویت تاکید کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.