مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي(اتحاديه سوم) درباره گراني‌هاي اخير در كشور، بيانيه‌اي صادر و از اين مساله انتقاد كرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي(اتحاديه سوم) درباره گراني‌هاي اخير در كشور، بيانيه‌اي صادر و از اين مساله انتقاد كرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

متاسفانه طي روزهاي اخير شاهد بالا رفتن قيمت برخي از كالاها و مايحتاج عمومي بوديم از نيازهاي اوليه زندگي انسان گرفته تا كالاهاي لوكس. اين افزايش قيمت‌ها كه طي اين روزها به شدت سير صعودي به خود گرفته فشار معيشتي شديدي بر عموم مردم به خصوص قشر متوسط و پايين جامعه بر جاي گذاشته است.

از سال‌هاي پيش كارشناسان و اساتيد، بارها با تشكيل جلسات و همايش‌ها خبر از گراني و تورم در آينده داده بودند كه متاسفانه توجهي نشده بود. حال با وجود تحريم‌هاي اقتصادي كه آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي جهت دست نيافتن ايران اسلامي‌مان به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي به اجرا گذاشته‌اند بايد مردم و دولت مثل هميشه با هم تعامل داشته باشند، به طوري كه مقام معظم رهبري در فرمايشات اخير خود در جمع مسئولان نظام فرمودند "هدف اصلي تحريم‌ها مردم‌اند، چراكه مي‌خواهند بين مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي فاصله بيندازند. البته مشخص است كه در اين ميدان هم شكست مي‌خورند، چراكه مردم ما بارها و بارها نشان دادند هميشه پشتوانه نظام بودند و خواهند بود."

در اين برهه از گراني و تورم همه‌جانبه كه فشار شديدي بر مردم وارد كرده است، مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي از دولت عدالت‌محور و مهرورز دكتر احمدي‌نژاد قويا انتظار دارد از روش‌هاي علمي و عملي بيشتري در جهت مهار تورم استفاده كند. با توجه به اينكه مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي اين سال را به عنوان سال حمايت از توليد ملي و كار و سرمايه ايراني نامگذاري كرده‌اند، از توليدكنندگان محترم و صاحبان كالا هم انتظار داريم سوءاستفاده نكنند و اجازه ندهند برخي از افراد و سودجويان از اين موقعيت حساس كه دشمن در پي آن است سوءاستفاده كنند.

همچنين مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي از تمامي مسئولان كشور انتظار دارد براي حل موضوع گراني و تورم، اقدامات اساسي انجام دهند تا بيشتر از اين فشار معيشتي و رفاهي، مردم شريف ايران اسلامي‌مان را نيازارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار