طی حکمی انتصاب سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند صورت گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند امروز با حضور فرماندار شهرستان دماوند، اعضای شورای تأمین و کارکنان حوزه سیاسی انتظامی فرمانداری منصوب شد.

فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس با خالص ‏ترین و متدین‏ ترین نیرو های انقلاب بوده که در حفظ و حراست از آرمان‏ های بلند انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده است.

علیرضا قاسمی ‏فرزاد خاطر نشان کرد: این نهاد انقلابی بعد از 34 سال از خلق حماسه جاودان در دفاع مقدس، توانسته گام‏ های بلندی در دفاع، توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دارد که نشان از عزم راسخ  پاسداران  ولایت‏ مدار این نهاد مقدس در حفظ و حراست از انقلاب و خدمت‏ رسانی به مردم دارد.

وی با اشاره به تغییر در معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند افزود: جایگاه معاونت سیاسی جایگاه خطیر و مهمی است و با لحاظ این موضوع سرپرست جدید معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند را که دارای سابقه جهادی و مدیریتی است، برای این سمت معرفی کردیم که با موافقت استاندار تهران به این سمت منصوب شد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امیدواریم سرپرست جدید معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند با کمک همه نیرو های شهرستان دماوند و با توجه به سوابق کاری خود بتواند سبب توسعه همه جانبه سیاسی و ارتقای سطح امنیت پایدار در منطقه شود.

در این مراسم حکم سرپرستی معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند که به امضای استاندار تهران رسیده بود، توسط فرماندار شهرستان دماوند به علی‏ نیا اعطا شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.