امام جمعه موقت کرمان گفت: تبلیغات ضد دین و مذهب حملات خود را به سمت عاشورا و مهدویت نشانه گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز دشمنان ما را به هراس واداشته و خود نیز در تحلیل‌ها به آن اشاره می‌کنند، بحث مهدویت و شهادت است.

وی بیان کرد: دشمن این 2 مسئله را مورد هدف قرار داده، تبلیغات ضد دین و مذهب حملات خود را به سمت عاشورا و مهدویت نشانه گرفته است.

عرب‌پور با اشاره به دلایل این عمل دشمن عنوان کرد: آنها می‌دانند که فرهنگ مهدویت، انتظار را به دنبال دارد و انتظار فرهنگ امید و نجات را به همراه می‌آورد.

وی تصریح کرد: جامعه منتظر معتقد است که در آینده نزدیک شاهد عدالت خواهد بود و این برای دشمنان مطلوب نیست.

رئیس هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان با اشاره به برنامه‌های این مسجد در نیمه شعبان بیان کرد: شب میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) یک‌هزار و 178 فانوس به عدد سن حضرت به آسمان فرستاده می‌شود.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای با عنوان دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)، مولودی‌خوانی، سخنرانی و نورافشانی از جمله برنامه‌هایی است که در نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی گفت: سالانه 700 میلیون تومان بودجه برای مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان در نظر گرفته می‌شود که نیمی در بخش عمرانی و نیم دیگر در مسائل فرهنگی هزینه می‌شود.

عرب‌پور اظهار داشت: وظیفه ما برگزاری مراسمی بی‌پیرایه و به دور از مسائل حاشیه‌ای است و حتی به مداحان اعلام کرده‌ایم که از نقل برخی مطالب که ایجاد شبهه می‌کند، خودداری کنند./ج1

برچسب ها: کرمان ، شهادت ، اما جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.