خبرگزاري رويترز در گزارشي نوشت: ايران بار ديگر آزمايش هايي موشکي انجام خواهد داد و توان خود را در اين زمينه به نمايش خواهد گذاشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، سرتيپ اميرعلي حاجي زاده فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران ايران با اعلام سه روز آزمايش هاي موشکي در هفته آينده گفت اين تمرين هاي نظامي بايد به عنوان پيامي تلقي شود مبني بر اينکه جمهوري اسلامي ايران مصمم به ايستادگي در برابر قلدرمآبي است و به هرگونه اقدام شرورانه با قاطعيت واکنش نشان خواهد داد. 

حاجي زاده اعلام کرد: هرگونه حمله اسرائيل به ايران با واکنشي قاطعانه روبرو خواهد شد . هرگونه اقدام آنها ، بهانه اي به دست ما خواهد داد تا آنها را از صفحه روزگار محو کنيم.
 
حاجي زاده تصريح کرد در اين آزمايش هاي موشکي ، ماکت هايي از پايگاه هاي هوايي در منطقه هدف قرار خواهد گرفت. 

وي گفت توانايي ايران در حمله به پايگاه هاي آمريکا در خليج فارس ، از ايران در برابر حمايت واشنگتن از اسرائيل محافظت مي کند. 

حاجي زاده افزود: پايگاه هاي آمريکا در منطقه در تيررس موشک ها و ديگر سلاح هاي ماست و بنابراين بدون شک آنها با اين رژيم ( اسرائيل ) همکاري نخواهند کرد.
 
رويترز افزود: ايران بارها با تهديد با اقدامات تلافي جويانه در صورت حمله به اين کشور باعث متشنج شدن بازارهاي نفت شده است. ايران تهديد کرده است اگر هدف حمله قرار گيرد ، تنگه راهبردي هرمز را خواهد بست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار