سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: با برگزاری رقابت های انتخابی بهترین ها را برای حضور پرقدرت در رقابت های جهانی انتخاب خواهیم کرد.

تقی اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رقابت های جهانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل در تدارک هستیم تا یک تیم قدرتمند را راهی این رقابت ها کنیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته در رقابت های جهانی رومانی سوم شدیم و امسال قصد داریم به امید خدا جایگاهی بهتری را در این مسابقات به دست آوریم.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های انتخابی در سه وزن 55‌، 60 و 96 کیلوگرم گفت: بعد از آن که با حضور رسول خادم مدیر تیم های ملی جلسه کمیته فنی برگزار شد تصمیم گرفتیم تا در برخی از اوزان که فاصله نفرات اول و دوم کمتر است رقابت انتخابی انجام شود به همین منظور در وزن 55 کیلوگرم فرزاد عموزاده و علی پیرزاده در وزن 60 کیلو گرم بهنام احسان یور و آرش دنگسرکی و در وزن 96 کیلوگرم مهران میرزایی، احسان زندیه و مصطفی زاده باید با هم رقابت کنند تا در نهایت بهترین فرد صاحب دوبنده تیم ملی شود.

وی اضافه کرد: رقابت های انتخابی طبق برنامه ساعت 13 روز 23 تیر  در خانه کشتی برگزار می شود که نفرات اعلام شده ساعت 18 روز 22 تیرماه وزن کشی خواهند کرد ضمن آنکه این رقابت ها کلینچ نخواهد داشت.

مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان شهریور سال جاری در شهر پاتای تایلند برگزار خواهد شد./ق

برچسب ها: اکبرنژاد ، کشتی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار