سارقی حرفه ای که سیم و کابل برق مناطقی از شهر اهواز را به سرقت برده بود، روز گذشته دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اهواز؛ با اعلام شکایت نماینده اداره برق مبنی بر به سرقت رفتن سیم و کابل های برق سطح شهر، پرونده ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد.
ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات و فعال کردن گشت های انتظامی محسوس و نا محسوس در نیمه های شب، سرانجام موفق به دستگیری سارقی حین ارتکاب جرم شدند.
با انتقال متهم به مقر پلیس این سارق تحت بازجویی قرار گرفت و به 21 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر به نام عباس اقرار کرد.
با دستگیری دیگر متهم پرونده، افراد دستگیر شده تحویل مقامات قضائی شدند.
* خانه های نیمه ساز طعمه سرقت های اعضای باند پنج نفره
با افزایش سرقت از منازل نیمه ساز در سطح شهرستان تفت، ماموران آگاهی در تحقیقات خود با بررسی صحنه های جرم دریافتند، سرقت ها توسط اعضای یک باند حرفه ای انجام می گیرد.
با بدست آمدن سرنخ های اولیه و با توجه به یکسان بودن شگرد بکار رفته در سرقت ها، ماموران با مراجعه به بانک اطلاعات مجرمان، موفق به دستگیری فردی به هویت محمود شدند.
این متهم در بازجویی ها، ضمن اعتراف به سرقت از منازل نیمه ساز، به همدستی با چهار نفر دیگر اقرار کرد.
در ادامه، با راهنمایی های متهم و دیگر اعضای باند که آنها نیز از مجرمان سابقه دار بودند، دستگیر و به 10 فقره سرقت ابزار آلات و لوازم با ارزش از ساختمان های نیمه ساز اعتراف کردند.
افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده، به مقامات قضائی معرفی شدند./ز
برچسب ها: سرقت ، سیم ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار