منصور برزگر اعتقاد دارد با توجه به اين كادر فني مسئوليت تمامي مسائل فني تيم را بر عهده دارد بايد پاسخگوي عملكرد و نتايج نهايي سب شده نيز باشد.


منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: براي نتيجه گرفتن در المپيك علاوه بر آمادگي  بالاي جسماني و فني به لحاظ روحي و رواني نيز بايد در وضعيت ايده آل قرار داشت.
وي ادامه داد: مطمئنا تمامي كساني كه به المپيك رسيده اند جزء بهترين ها هستند پس بايد در اين ميدان با اعتماد به نفس بالا و باهوش كشتي گرفت و اگر غير از اين باشد موفقيتي حاصل نخواهد شد.
دارنده مدال نقره المپيك تصريح كرد: المپيك از جهات مختلف براي كشورهاي حاضر قابل اهميت است يعني علاوه بر بحث و رزشي از نظر مسائل سياسي نيز به آن توجه ويژه اي مي شود در نتيجه براي كسب تنها يك مدال نيز سرمايه گذاري هاي كلاني  مي شود.
 دارنده مدال طلاي جهان در پاسخ به اين سوال كه شانس موفقيت تيم ايران در المپيك چقدر است گفت:  تيم خوبي داريم اما درمورد اين كه آيا در المپيك به موفقيت خواهيم رسيد يا اين كه چند مدال به دست مي آؤريم تمايلي به اظهار نظر ندارم.
 برزگر در مورد  اين كه آيا حضور در تورنمنت اسپانيا قبل از المپيك به صلاح ملي پوشان است اظهار داشت: در خصوص  اين مورد كادر فني بايد جواب دهد چرا كه آن ها بالاي سر تيم هستند و از همه بيشتر از و ضعيت ملي پوشان اطلاع دارند در هر صورت آن ها تصميم گرفتند قبل از المپيك ملي پوشان را محك بزنند و در پايان نيز هر نتيجه اي كه در هر رقابتي به دست مي آيد كادر فني بايد جوابگو باشد./ق


 

برچسب ها: نهایی ، مسائل ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.