در حالی که نتیجه بازی تیم ملی جوانان ایران با مجارستان به اشتباه با برد ایران عنوان شده بود خبر رسید که تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در این دیدار 59 بر 54 از تیم زیر 20 سال مجارستان شکست خورده است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ نتیجه قبلی بازی تیمهای ملی ایران و مجارستان که به اشتباه از سوی دبیر فدراسیون 49 بر 45 به سود ایران عنوان شده بود، به این صورت اصلاح می شود که جوانان ایران با پیروزی در تنها یک کوارتر با نتیجه 59 بر 54 دومین دیدار خود در تورنمنت زیر 20 سال مجارستان را نیز مقابل میزبان واگذار کردند.
کوارتر های اول و چهارم این دیدار با نتایج 18 بر 14 و 13 بر 10 به سود مجارستان پایان یافت، کوارتر دوم 16_16 مساوی شد و کوارتر سوم با برد 14 بر 12 ایران همراه بود.
در این دیدار صالح فروتن با 13 امتیاز بهترین بازیکن ایران بود و وحید دلیرزهان نیز با 12 امتیاز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. سجاد مشایخی کاپیتان تیم ملی نیز در ابتدای کوارتر سوم از ناحیه مچ پا آسیب دید. تیم ملی جوانان امشب در آخرین بازی تورنمنت مجارستان با تیم دانشگاههای مجارستان دیدار می کند .
ملی پوشان جوان ظهر فردا مهمان سفیر ایران در مجارستان بوده و پس از آن به سوی اسلونی حرکت می کنند تا در اردوی مشترک با تیم ملی جوانان این کشور شرکت کنند. /ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار