انوشيروان ارجمند از انجمن سينماي جوانان ايران بايد به خاطر اين اقدامات پايه اي و درست تشكر كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛انوشيروان ارجمند،بازيگر سينما،تئاتر وتلويزيون در گفتگو با ستادخبري چهل و هشتمين جشنواره  منطقه اي سينماي  جوان - دنا در مورد كاركردهاي تجهيز دفاتر انجمن در سراسر كشور گفت:اين مسئله ازدو منظر قابل بازخواني است .
داشتن امكانات جديد براي فيلم سازان خوشحال كننده است.سالها در سينماي جوان در شهرستانها فعال و به آموزش مشغول بوده ام و مي دانم امكانات مي تواند كار فيلمسازان جوان را به لحاظ نور و تصوير و صدا بهتر نشان بدهد . از منظر ديگر در برخي از مواقع قرار دادان امكانات بيش از حد مانع رشد خلاقيت فيلم سازان جوان مي شود و تبديل به يك استفاده سر سري مي شود .
بازيگرمجموعه امام علي(ع) درمورد تاثيرات برگزاري جشنواره هاي منطقه اي بر ارتقاي سطح كيفي فيلم سازان جوان متذكر شد:سينماي جوان در كشور ما متكي بر حمايت هاي دولتي است و بخش خصوصي در اين حوزه ورود ندارد . برگزاري اين جشنواره ها يك عامل تشويق و ترغيب جوانان فيلم سازان مناطق مختلف كشورمان است . اميدوارم جشنواره هاي منطقه اي در هر دوره نسبت به گذشته بهتر برگزار شود و از انجمن سينماي جوانان بايد به خاطر اين اقدامات پايه اي و درست تشكر كرد .
بازيگر مجموعه "مختارنامه" با اشاره به اهميت جايگاه آموزش در بين جوانان فيلم ساز عنوان كرد: پايه اصلي آموزش براي جوانها توجه به علوم پايه و مهم فيلم سازي است و برگزاري كلاس هاي آموزشي عامل مهمي براي دست يابي جوانها به تكنيك هاي روز فيلم سازي است . اين آموزش ها موقعي معني پيدا مي كند كه جوان هم استعداد لازم را داشته باشد .
چهل و هشتمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان از 19 تا 22 تير ماه با حضور 12 استان البرز، تهران، قزوين، قم، بوشهر، سمنان، مازندران، فارس، كهكيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري ، اصفهان و همچنين يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه و بويراحمد و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج برگزار مي شود./ه
برچسب ها: استفاده ، درست ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار