فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران گفت: در صورت كوچكترين تهاجم رژيم صهيونيستي عليه كشورمان،‌ ايران بهانه‌اي دارد تا رژيم صهيونيستي را از نقشه كره زمين محو كند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار اميرعلي حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اگر رژيم صهيونيستي آمادگي حمله به ايران را داشت درنگ نمي‌كرد گفت:‌ اين رژيم تا به حال به كشورهايي مانند عراق،‌ لبنان، آفريقا و سوريه بارها تجاوز كرده است اما اساسا اين رژيم در حدي نيست كه بخواهد با ايران درگير شود.

وي با اشاره به شكست رژيم صهيونيستي در برابر حزب الله تصريح كرد: حزب‌الله لبنان يك مجموعه كوچك و گروهي چريكي است كه قابل مقايسه با حكومت منسجم و بزرگ ايران نيست و اگر رژيم صهيونيستي قصد حمله به ايران را داشته باشد قطعا با مشاركت و پشتيباني آمريكا خواهد بود.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران حضور پايگاه‌هاي وسيع و پر تعداد آمريكا در محدوده برد موشكي ايران را عاملي براي عدم همراهي آمريکا با صهيونيست ها در جنگ با ايران دانست و اظهار داشت:‌ مسئولين آمريكايي بارها رسما اين موضوع را اعلام كردند و به رژيم صهيونيستي تذكر داده‌اند.

سردار حاجي‌زاده ادامه داد: در صورت كوچكترين تهاجم رژيم صهيونيستي عليه كشورمان،‌ ايران بهانه‌اي دارد تا رژيم صهيونيستي را از نقشه كره زمين محو كند.

وي در پايان راهكار حل مسئله سوريه را تنها به دست ملت اين كشور دانست و تاكيد كرد: با اعزام تروريست و سلاح به سوريه نه تنها مشكل اين كشور حل نمي‌شود بلكه اين ناامني ها به طور قطع به كشورهاي مجاور سرايت مي‌كند

/ش3

 

برچسب ها: حاجی ، زاده ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار