بازیکنان و اعضای تیم فوتسال هنرمندان کشورمان در یک حرکت خداپسندانه با حضور در دار‌الایتام اردبیل از کودکان بی‌سرپرست دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل هنرمندان فوتبالیست مشهور کشورمان هنر فتوت و مردانگی خود را علاوه بر صحنه ورزش در صحنه دلجویی از کودکان یتیم به نمایش گذاشتند و در میان استقبال کودکان چشم انتظار دیدار با هنرمندان فوتبالیست پاسخی مهربانانه دادند.

جواد هاشمی یکی از هنرمندان با سابقه کشورمان این حرکت را نشان روشنی از تداوم راه علی بن ابیطالب (ع) در دلجویی از کودکان یتیم و بی‌سرپرست توصیف کرد و افزود: بسیار خوشحال هستیم که در شهر حسینی اردبیل با حضور در کنار کودکان یتیم توانسته‌ایم به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنیم.

وی چنین حرکت و اقدامی را تلطیف کننده روح و تفکر بشری توصیف کرد و گفت:‌ همانگونه که نبی مکرم اسلام (ص) اعلام کرده‌اند مجالست با محرومان، نیازمندان و ایتام قساوت قلب را از بین می‌برد و دل‌ها را به سمت مهربانی رقیق و آماده نزول رحمت الهی می‌کند.

تیم فوتسال هنرمندان کشورمان که در رقابت‌های جام صلح و دوستی در اردبیل شرکت کرده بود بعد از تیم میزبان اردبیل با چهار امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هنرمندان ترکیه و آذربایجان نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.