شهردار منطقه 22 گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان نوای اذان از تمامی اماکن شهرداری، مساجد، بوستانها و ... موجود در منطقه به گوش خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:در این جلسه علاوه بر مهندس مرادی شهردار منطقه 22، نیک نژاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، قوامی فرمانده ناحیه بسیج عمار یاسر، مدیران فرهنگسرای تهران، ائمه جماعات منطقه و مسئولان دیگر سازمانهای فرهنگی موجود در منطقه ، دبیران شورایاری های محله های 9 گانه و ... حضور داشتند.  
در ابتدای شورای فرهنگی منطقه 22، هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با ارائه توضیحات جامعی در خصوص برنامه های اوقات فراغت و برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت فرارسیدن فصل نیایش و ماههای شعبان و رمضان گفت: سعی می کنیم برنامه هایمان با برنامه های فرهنگسرای تهران همسو باشد. 12 سامانه نشاط منطقه ای و 28 سامانه نشاط ناحیه ای در طول تابستان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است که امیدواریم اجرای آنها با رضایت شهروندان منطقه همراه باشد.  
در ادامه نیک نژاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با ابراز خوشنودی از عملکرد منطقه 22 در راه اندازی شورای فرهنگی برای اولین بار در کشور و الگو قرار گرفتن برای دیگر مناطق تهران، با مهم برشمردن جایگاه حوزه اجتماعی در زندگی شهروندی گفت: هر حوزه ای که به ارائه خدمات می پردازد، اقداماتی محسوس و قابل اندازه گیری دارد اما حوزه اجتماعی نرم افزاری عمل می کند و کارش پیچیده و دشوار است. بهتر است برنامه های اوقات فراغت با همکاری مدارس و مساجد برگزار شود.  
حسین مرادی شهردار منطقه 22، نیز در بخشی از جلسه با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان نوای اذان از تمامی اماکن شهرداری، مساجد، بوستانها و ... موجود در منطقه پخش می شود، خاطر نشان کرد: سیستم های پخش اذان در اماکن نامبرده در حال نصب است. با کسب تجربه در مدت 2 سال برگزاری نمایشگاه و جشنواره بزرگ قرآنی در منطقه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن در مدت برگزاری همچنین توجه به نقطه نظرات اعضای شورا و جلب مشارکت از مجموعه های فرهنگی خارج از منطقه ، این جشنواره و نمایشگاه امسال پربارتر از سال پیش برگزار خواهد شد.  
وی افزود:  برنامه های ماه رمضان باید بصورتی باشد که حضور مردم در آن پررنگتر و از پتانسیل آنها در اجرای برنامه ها استفاده شود. تشکیل دبیرخانه ستاد یادواره شهدای منطقه 22 نیز از مواردی است که به دلیل ضرورت باید در اولویت قرار گیرد./ف
برچسب ها: ماه ، رمضان ، اماکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار